• Qwerty85

Helkroppstråden

UrBalans skrev 2013-07-18 21:27:19 följande:
    Jag tycker Dollyn är mkt sexig... Så dä så!
    Det gör typ ALLA, hon är sjukt sexig!

Alla andra är bara avundsjuka.
  • Qwerty85
    Anonym (inte mig) skrev 2013-07-19 09:44:56 följande:

Missade bilden i förra inlägget, här kommer den, tyck vad ni vill, detta är jag
    Usch, det äckligaste jag sett... bla bla *random klagomål som provocerar för att jag tror jag är cool*
  • Qwerty85
    Anonym (inte mig) skrev 2013-07-19 10:12:10 följande:

Vad är ditt problem? Jag stjärnade ansikte för jag inte ville det skulle vara officiellt vem jag är, dumma jvla idiot. Ja det är jag, jag är inte Svensk, men jag kan svensk för min man är det.

Suck
    Oj! Så rädd man blir av att någon anonym som snor bilder från nätet anmäler en för att hänga ut en... när du uppenbarligen med ditt agerande orsakade att den stackars människan som la ut bilden på annat håll blev "uthängd".

Stackars patetiska anonyma fjant...
  • Qwerty85
    Anonym (sa) skrev 2013-07-19 13:25:49 följande:
    Sticker de där brösten ens ut nånting? Skulle kunna tro de är mansbröst.
    Bara för att du har gigantiska man-boobs att jämföra med så betyder inte det att hon har små, utan att du är onormalt skapt...
  • Qwerty85
    Clownensglädje skrev 2013-07-19 17:37:59 följande:
    Varför är det så låg standard här?
    Därför att sådana som dig hänger här...
  • Qwerty85
    Clownensglädje skrev 2013-07-19 17:53:42 följande:
    Folk sitter ju och fläker sig och blir upphetsade över mediokra kroppar....Man undrar ju om folket överhuvudtaget träffar anda människor utanför sin husknut..
    Och varför har du problem med det? Finns en jätteenkel lösning till ditt "problem", sluta kom in i denna tråd. Tadaaaa så var det fixat!
  • Qwerty85
    Nanime skrev 2013-07-21 20:44:16 följande:
    *Svänger in och vinkar*
    Fina ni är allihopa! <3

Så fin! Kyss
  • Qwerty85
    straight arrow skrev 2013-07-22 17:48:03 följande:
    ...säger den som har ett tvångsmässigt beteende att prata skit om varenda tjej i den här tråden. Antingen har de för stora tuttar eller så har de för små tuttar eller så är de så fula att du spyr. 

Men det finns bara några få förklaringar att han beter sig så här;

1. Han hatar kvinnor, kanske för att hans mamma älskade aldrig honom eller för mycket.
    2. Han har blivit sårad och "straffar" alla kvinnor för att han är omogen att växa upp.
    3. Han tänder på småpojkar och blir äcklad av kvinnokroppar
    4. Han blev tappad som barn och har en sjukdom som betecknas med bokstavskombination av hela alfabetet förutom I och Q...

Så Mandiisen, ingen ide att ta åt sig och absolut ingen ide att ens svara på dessa puckon.       
  • Qwerty85
    Nanime skrev 2013-07-22 21:45:43 följande:
    För att det är hela syftet med tråden vilket du uppenbarligen både har svårt att förstå och respektera. Du är som en priest som inte healar, det är såna som du som skapar hat på internet.
    Dessutom.. Ingen behöver höra vad du inte tycker är snyggt så var nu så snäll och ta dina onödiga, elaka och otrevliga kommentarer och skriv dom någonstans där folk bryr sig. Eller försök hitta någon sorts lycka i ditt liv så du slipper försöka må bra av att kommentera andra personers brister och fel. Om du behöver en kram är dom sortens kommentarer fel väg att gå serru ;)

"Du är som en priest som inte healar, det är såna som du som skapar hat på internet." Klockrent! 
  • Qwerty85
    Nanime skrev 2013-07-24 06:46:11 följande:
    ;D härligt! Kul att man fick se dig också för en gång skull(kanske missat det tidigare)!

Måste ju ta och bidra lite nu också...

Bjuder på ett par bilder.

Shit! Du gör inte dagen lätt för mig.. Dagen blev genast mycket hårdare! ;)
Svar på tråden Helkroppstråden