Inlägg från: Anonym (lillajag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (lillajag)

Helkroppstråden

Tack kvinna med pärlorna :D

Gillar dina bilder med

• Anonym (lillajag)
    gasoline skrev 2013-08-30 19:41:49 följande:
    Ja men se där...... tillslut fick vi se den efterlängtade bilden!Glad
    Ypperligt vackert och det var värt väntan.....du ser ut att ha riktigt fina bröst under den där BH:n!Drömmer
    Haha! De bilderna har blivit borttagna ett antal gånger av moderator... Så jag ska nog hoppa det ;)
  • Anonym (lillajag)
    gasoline skrev 2013-08-30 20:04:49 följande:
    Här hoppar vi inget nu va....det är fredag och fl kärringarna har gått för dagen så det är nog lugnt!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Det är någon som anmält tror jag... För de har vart hårda mot mina bilder, fast vissa lägger upp bilder som visat mycket mer som fått vara kvar... Men det blir inga mer bilder idag iaf... Sen får vi se längre fram ;)
  • Anonym (lillajag)
    Mattias39 skrev 2013-08-30 21:25:28 följande:

Det har du rätt i...har ju VÄNTAT på ditt återinträde...VÄLKOMMEN tillbaka!!!
    Och din bild påminde mig om varför jag saknat dig...!! :) 
    Så du menar att du glömt mina bilder Mattias? Hmm inte ett bra betyg
  • Anonym (lillajag)
    Mattias39 skrev 2013-08-30 21:36:41 följande:

ALDRIG att jag glömmer dina bilder....!! Men din "påminnelse" var en effektiv väckarklocka ändå... :)
    Haha tur det!! Blev lite orolig :P
  • Anonym (lillajag)
    NOEL75 skrev 2013-08-30 23:28:23 följande:
    Mmm härligt att se dig igen Lillen!! Skål
    Tack Noel!! Men det var ett tag sen man såg dig :P
  • Anonym (lillajag)
    Nanime skrev 2013-08-31 20:25:59 följande:

WOOW! Snygga bilder ni lägger upp Solig
    Eftersom jag fyller år idag så önskar jag mig en bild på vår härliga Anton.. FlörtOskyldig
    Och så passar jag på att bjuda på en på mig själv också :)

Grattis!! Och jag hoppas att din önskan slår in ;)
  • Anonym (lillajag)
    gasoline skrev 2013-08-31 20:27:49 följande:
    Trevligt värre, väldigt vackert.....lite besviken dock.....på att du är en fegis!Tungan ute
    Tycker inte att jag är det minsta feg :P hahaha. Du får väl använda din fantasi ;)
  • Anonym (lillajag)
    NOEL75 skrev 2013-08-31 20:35:21 följande:
    Ja mycket trevlig kväll smile5.gif !! Du blir ju snyggare och snyggare för varje bild du postar Lillen! Härligt!

Och lyssna inte på den lilla ynkliga pajasen. Han är lite som det bittra fyllot som sitter i ett hörn och ryter på folk på den lokala pizzerian. Ett störande moment men det finns säkert ett tragiskt öde bakom som åtminstone förklarar beteendet. Synd att det är så svårt att sträcka ut en hjälpande hand bara.  Men jag har nog fattat att du är klok nog att inte ta åt dig av förolämpningar från obetdyliga.
    Tack Noel!

Jag lyssnar inte på folk, har lärt mig att sålla bort allt onödigt och fokusera på sånt som är kul ;)

Men har förstått att clownen är lite ensam, så eg borde vi bjuda in hen och hoppas att hen ska trivas här som den flitige besökare hen är :P
Svar på tråden Helkroppstråden