Inlägg från: Anonym (lillajag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (lillajag)

Helkroppstråden

NOEL75 skrev 2013-09-01 13:55:49 följande:
    Självklart smile5.gif
    Anonym (lillajag) skrev 2013-09-01 13:52:32 följande:hahaha lovar bättring ;) annars får du väl börja utdela straff :P
    Haha...ja det har jag inga som helst problem med... Du är bara lite svårtillgänglig för att få till den rätta känslan i straffen som gör att de leder till bättring... Annars kan jag avslöja att jag blivit riktigt duktig på knopar i sommar.. Oskyldig

?Life is what happens while you are busy making other plans.? - John Lennon
    Det låter lovande... Du är välkommen att visa upp dina färdigheter i ämnet ;) jag har övat på en del andra saker som kan tänkas vara uppskattande i sammanhanget :P
  • Anonym (lillajag)
    NOEL75 skrev 2013-09-01 14:09:12 följande:
    Tack!! Det var ju inte mer än rätt när jag fått njuta av din skönthet flera gånger om här nu....
    Anonym (lillajag) skrev 2013-09-01 13:58:33 följande:Det låter lovande... Du är välkommen att visa upp dina färdigheter i ämnet ;) jag har övat på en del andra saker som kan tänkas vara uppskattande i sammanhanget :P
    Hmmm vilken cliffhanger!! Blev ju väldigt nyfiken nu... är din nyutvecklade talang något som kommer väl till pass i samband med mina knopkonster menar du?Nja... brukar tycka det är bra med en avsugning efteråt haha.... Kanske kaffe efter efteråt....Gärna en Cognac till... Oskyldig

Det skulle man kunna tycka... Beror på vad du gillar:P
  • Anonym (lillajag)

Snygga ben Anton!! Inte många män som lägger fokus på benen, men jag gillar dina :D

• Anonym (lillajag)
    NOEL75 skrev 2013-09-01 16:13:25 följande:
    Hmmm....ja nu är jag ännu mer nyfiken... Spell it out... Fan jag tror jag tappat bort din verkliga identitet....Lägg ett meddelande så vi får reda ut det här.
    Kasst minne på gamla dar? :P
  • Anonym (lillajag)

Glömde säga; snygg bild Noel!! Fina höfter, älskar deg

• Anonym (lillajag)
    NOEL75 skrev 2013-09-01 16:30:55 följande:
    Tycker du jag har degiga höfter?? Dåligt minne....nja alltså du bytte ju namn och sen  har du knappt visat dig sen dess...Jag har en teori men lite säker... Vill inte genera någon ju
    Asg hahaha jäkla autospell på mobilen! Hahaha älskar det! Höfter alltså ;)
  • Anonym (lillajag)
    NOEL75 skrev 2013-09-01 16:46:28 följande:
    Okej okej...du är förlåten för denna gången om du bara demonstrerar dina nya talanger för mig först...Cool
    Tur för mig ;)

Du skulle ju börja med att demonstrera dina för mig... Tror nämligen att det blir roligare i den ordningen;)
  • Anonym (lillajag)
    BOWTIE skrev 2013-09-02 17:25:44 följande:

Plötsligt händer det!
    Händer vad? :S
  • Anonym (lillajag)
    BOWTIE skrev 2013-09-02 19:34:46 följande:

att man hittar precis det man söker.

En trevlig kväll, en solig plats, en varm famn, ett hjärta eller kanske en ängel.
    Haha tack.. Har du sökt länge? ;)
  • Anonym (lillajag)
    Hotrod skrev 2013-09-03 19:27:45 följande:

En kvällsbild i Bildskärmens sken

Burnout
    Ser bra ut :)
Svar på tråden Helkroppstråden