Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

Flickan82 skrev 2014-01-29 08:44:08 följande:
    Ta med fisken och fikusen så bildar vi familj därinne, du och jag!
    Det vore ju inte helt fel iofs. Har du några bra kontakter inom kriminalvården? Skulle gärna ha en etagecell med terass och minispa. Kan tänka mig att ta en del av merkostnaderna själv om det är en långsiktig lösning. Vet inte hur mycket man kan få för att visa sin torso på internet nuförtiden....
    ÄppelPäppel14 skrev 2014-01-29 08:46:48 följande:
    Se till att hamna på avdelningen för kvinnor så kommer det kännas som att du kommit till himmelriket Flört
    Ingen dum idé, men frågan är om det verkligen känns så efter all kirurgi jag kommer ha gått igenom innan jag är inne.... Skäms
  • LostInTranslation
    Flickan82 skrev 2014-01-29 08:11:30 följande:
    pillan3 skrev 2014-01-29 08:26:46 följande:

Jäklar! Tit's and Ass i världsklass.... Ni är sjukt snygga tjejer. Bra start på dagen.. Dags att göra lite nytta här! Ta hand om er och håll er undan från länsman...
  • LostInTranslation
    Flickan82 skrev 2014-01-29 08:58:35 följande:
    Risken är att jag får stanna längre än dig eftersom jag visat både bröst och röv, men det är en risk jag får ta. Och vi får inte glömma garderoben.. Eller jag får lov att röra mig fritt därinne?
    Du kommer såklart få en cell i cellen i form av en walk in closet....Men jag tror du kommer trivas fin fint därinne.
    ÄppelPäppel14 skrev 2014-01-29 09:04:05 följande:
    Inte skulle de komma på idén att slakta ett praktexemplar som din inte... någon måtta får det allt vara SkrikandesSkrattande!
    Jag är villig att offra mig för den goda sakens skull Flört.
    Du känns som allt annat än ett offer....men vi kan spela det spelet. Det kan inte bli annat än skönt om det kan rädda mina ädlare delar och du ingår i den ekvationen haha
  • LostInTranslation
    ÄppelPäppel14 skrev 2014-01-29 09:12:23 följande:
    Åhh... älskar att spela spel och särskilt om motståndaren är av den hårda sorten Drömmer.
    Låter bra. Jag är redo för en riktigt lång turnering. Kanske skall låta dig vinna några gånger så du inte ger upp för fort
  • LostInTranslation
    pillan3 skrev 2014-01-30 12:35:12 följande:
     Drömmer

Din eländiga tease!! Du vet vad din rumpa ställer till med..... Demon
  • LostInTranslation
    Anonym (Legs) skrev 2014-01-30 14:59:13 följande:

Fin utsikt
  • LostInTranslation
    Anonym (Legs) skrev 2014-01-30 15:08:43 följande:
    Jag får säga detsamma...

Kyss Tack...Flört
    Anonym (Jane Doe) skrev 2014-01-30 15:12:30 följande:
    SNYGGARE ÄN BRODY!! Det trodde jag inte var möjligt. Jag savar så mycket nu att jag skulle kunna förse ett normalstort land med vätska under en tioårsperiod. 
    Jag är analfabet inom populärkultur, så jag har inte en susning om vem Brody är, men det låter ju jäkligt bra det där med sav och vätsketillförseln.... Förtsätt med det! Låter både sjukt skönt och som något positivt för hela samhället.... Kyss
    pillan3 skrev 2014-01-30 15:13:31 följande:
    Woho...nu blev det lite varmt här Drömmer ååå så skena fantasin iväg igen Cool
    Bra det!! Backa hit med din eländiga rumpa så kanske fantasin blir matad ytterligare....

• LostInTranslation

Jisses Amalia vilken mysfredag det var här idag!! Så många underbara tjejer på en och samma gång. Måste vara någon form av rekord. NN, Pillan, Dockan, Ensam........Ni har gjort mig redo för...... ehh helg!

• LostInTranslation
    mepetite skrev 2014-01-30 18:37:03 följande:
    [quote=72378669][quote-nick]LostInTranslation skrev 2014-01-30 15:07:51 följande:[/quote-nick][/quote] Wow
    Kyss
    ÄppelPäppel14 skrev 2014-01-30 19:27:36 följande:
    Men lägg av LIT, du är ju larvigt läcker
    Tack goding Kyss! Gillar din nya fjäskiga stil haha.... Din sjukt sexiga lekamen har etsat sig fast på min näthinna, så även om du inte postar något blir jag påmind varje gång jag ser dina röda äpplen och känner den angenäma varma känslan som du framkallat så många gånger.... Hjärta

Svar på tråden Helkroppstråden