Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

pillan3 skrev 2014-02-17 09:22:34 följande:
    Åh, jag som inte tycker om att binda upp mig, eller jo det beror ju helt och hållet vilket bindande det är Cool
    Vad anses som hårt arbete? Du jobbar inte som säljare va? Hahaha..
    Jag som kund ska ju inte behöva jobba för att få ett abonnemang?  Det är ju säljaren! Eller? Tungan ute
    Men vad är uppsägningstiden? Tänkte om man ångrar sig Flörtvad har du för utbud? 
    Glöm inte bort sen, att kunden alltid har rätt!! Haha
    Jag är expert på att binda upp kunder och känner till de flesta och bästa knepen som jag vet exakt hur man kombinerar bäst. Du har rätt. Jag är ingen säljare. Min talang är mer kopplad till att skapa tjänster som är så eftertraktade att efterfrågan blir större en utbudet. Det är då man kan få kunden att göra nästan vad som helst för att få ta del av den magi som jag erbjuder. Uppsägningstider existerar inte, aldrig träffat någon som sagt upp mina tjänster. Kom ihåg att leverantören alltid har rätt när det finns mängder av kunder som står i kö för att få ta över din plats på kundlistan....

Cool
  • LostInTranslation
    ÄppelPäppel14 skrev 2014-02-17 09:40:06 följande:
    Ska jag nu unna mig godsaker kan det lika gärna vara av den onyttiga sorten.....sött, sliskigt och segt Tungan uteSkrattande.
    Sött, sliskigt och segt......hmm låter mer som att du beskriver Lasse Kronér i mina öron....
  • LostInTranslation
    pillan3 skrev 2014-02-17 09:59:10 följande:
    Har du alla tjänster i ditt utbud?  Är faktiskt på jakt efter en trädgårdstomte/poolskötare! Något som du kan erbjuda? Du ska helst ha erfarenhet Tungan ute 
    Oj, stod jag redan på kundlistan? Utan att ha skrivit avtal! Det var inte mycket jag behövde jobba för att få en plats Drömmer
    Nej, du är bara i offertstadiet lilla vän.... man kan säga att jag är en helhetsleverantör av sensoriska tjänster. I det ingår inte poolskötsel, tomteuppdrag såvida det inte finns en direkt koppling till kärnaffären, rörarbeten, snickerier eller andra arbeten som normalt täcks av rut eller rot. 

Ditt behov verkar lite spretigt. Tror du behöver tänkta till några gånger till kring vad det är du egentligen behöver och återkomma när du insett vad det är du egentligen behöver. Annars kan kanske det är en butler du behöver, tror den typen av farbröder fixar det mesta som en traditionell trädgårdstomte kan bidra med för ensamma hemmafruar...Cool
  • LostInTranslation
    pillan3 skrev 2014-02-17 10:21:30 följande:
    Offerstadiet? Det låter spännande Oskyldig erbjuder rut? Fan va bra! Skulle faktiskt behöva en städare också..hahaha Flört
    Jag vet precis vad jag behöver! Ingen tvekan om det! Men börjar fundera på om du har det i ditt utbud!  Tungan ute
    Ensamma hemmafruar?! Hahaha! Ensam i mitt hem menar du?!  
    Du får nog läsa mitt inlägg lite noggrannare Pillan. Du missade ett INTE, innan frasen om rut, rot och hantverksjänster etc....Du betalar genom ett hundraprocentigt engagemang och nära samarbete med mig.  Så vad är det du behöver som du är osäker på om jag kan erbjuda?
  • LostInTranslation
    ÄppelPäppel14 skrev 2014-02-17 10:10:11 följande:

OjFörvånad.. då måste jag ha missbedömt dig totalt Obestämd!!??
    Du vill alltså bli beskriven mer som sur, torr och hård Drömmer??
    Hmmm..Sur? Förmodligen om du kallar mig för sliskig. Torr? ?adå om du känner efter bakom mina öron. Hård? Japp, definitivt... Cool
  • LostInTranslation
    ÄppelPäppel14 skrev 2014-02-17 10:58:32 följande:

Haha.... hur lång tid tog det att formulera dessa rappa meningar Skrattande??
    Snabbare än du hinner säga Äpple....såklart...
  • LostInTranslation
    NyttNamn skrev 2014-02-17 12:19:52 följande:

Hej där NN!! Du ser pigg och fräsch ut
  • LostInTranslation
    pillan3 skrev 2014-02-17 13:33:59 följande:
    Hahaha
    Dom tjänster som inte inkluderas i rut och rot har redan Göstan fixat med glans, så nu återstår sedvanligt arbete Cool
    Herregud, har du Göstan på kontoret?? Beställt honom från Corporate Express?
  • LostInTranslation
    Anonym (Jane Doe) skrev 2014-02-17 14:35:22 följande:
    Ge mig en färgbildsfix, please LIT? Jag börjar se oroväckande heroin chic ut, det är ju inget värt om jag inte ens fått mig något. 
    Jag tycker visserligen inte om droger så mycket, men den där heroinchica looken måste jag säga är rätt het ändå... Lite utsmetad mascara också kanske?
  • LostInTranslation

Otroligt dåligt med bilder i den här tråden idag... Någon som vågar utmana lite?

Svar på tråden Helkroppstråden