Inlägg från: Jon the papa |Visa alla inlägg
  • Jon the papa

Helkroppstråden

Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-30 19:28:13 följande:
    Ibland händer det :p

Kipp,,, kipp.... 

Makalöst ! Och stayups.... Uddevalla kan omöjligtvis ligga långt bort anser jag XD Haha och jag är kanon på att laga mat :D Det låter väl strålande haha :) ? 

Jaja triss citatet bidde väl lite fel då haha, effekten blev den samma då en skrapa fram 3 tvrutor precis :D !! 

• Jon the papa
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-30 22:03:45 följande:
    Typ.. 6 timmars Bilresa ;p

Ja, jag har smyg kikat din Instagram , å det såg ju onekligen gött ut må ja medge! ;D stort plus i kanten det! :p

Haha jasså jojo! Mat får ju dock upplevas, tråkigt i bildform ju :D

Men faen :/ Hymn, om jag snor en helikopter eller typ ett JAS så kan jag ju agera taxiverksamhet :D Låter smidigast :) 

Välgödd och sen helkroppsmassage och grejer :) Ehm ska bara lösa det där med...transporten bara ...

• Jon the papa
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-30 22:27:14 följande:
    Sant, mat skall upplevas! :)

Men att det är tråkigt i bildformat de håller jag inte riktigt med om ;)

Ja, det låter ju som en plan! Hojta till när transportmedlet anländer vettja ;D

En helkroppsmassage sitter ju aldrig fel menar jag ????

Skit också... Blev problematiskt med transport. Militären tycker tydligen inte det är tillräckligt bra anledning att "låna ut" ett jas för att hämta :( Dock log de så där fånigt vid bildvisning om varför och verka tveka lite. Vet inte riktigt vad soc och sånna hade tyckt om jag snodde ett Jas för att kila "en liten bit" medans lillan sover :/ Känns som de hade blivit lite gnälliga :/  

Haha nä kanske inte ser så tråkigt ut XD Men de smakar som de ser ut iallafall ;) 

Och tror jag hade varit väldigt noggrann i ett par timmar med helkroppsmassage :D Hade ju bara varit ..... mmmm.... Wantz zo bad 

Ett litet till smärre konstverk kanske du kan ställa till med här på kvällskvisten {#emotions_dlg.djavulsk} 

• Jon the papa
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-30 23:08:47 följande:
    Attans militärer.. :/ det är väl ett folkslag för sig som inte kan se skillnad på tjänstgöring å tjänstgöring..

Det hade jag kunnat gjort, om det inte vore för min lilla som ligger i magsjuka.. Man kan ju deppa ihop för mindre, jag ligger å inväntar min egen död just nu! känner att den står bakom hörnet å lurar!
    Ja de jävla asen!! (och lilla din som har pesten min hade förra helgen :( )
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-30 23:19:49 följande:
    Ni kan få en som dock aldrig kom med här om dagen ;)

Va i hela hel.... Tappa hakan och mer.... och... Jag skiter i planet, grannen kan passa lillan och jag börjar löpa dit, kommer om 25 min XD! Tror inte du ska få massage längre... Eller ja, jag kan inte ansvara vad som händer i det långa loppet då bara helt enkelt! Haha får svåra skedbegär :)

-----------------------

Nyss avklarat bröst, rygg och ben/bak pass! Så jääävla gott när kroppen funkar igen :D 

Smått identisk många andra bilder kanske (förutom kroppsligt matt försök till ärligt leende XD) och orka inte med filter och ram snygga till, Så en naturell utpumpad Jon bjuds ändå :D Haha har ju myspys byxorna på iallafall :D 

• Jon the papa
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-31 00:14:24 följande:
    Ja fyfan, pest är vad det är! Vedervärdigt! :/

Hihi! I like suprises :D nog för att massagen sannerligen är kanon men det är ju det oväntade som är roligast ;)

Å skedbegär har vi alla, skulle inte tacka nej! :)

Mumsig bild bjöd han på åxå ;D

Ja, fasen tur att det oftast är rätt snabbt övergående, och att jag är smått immun mot skiten så det inte blir hemsk rundgång bara!

Då du hade blivit helkroppsmasserad med silikonglidmedel (som faen spöar alla massageoljor jag känner till XD) Så finns det väl utrymme för allehanda överraskningar av varierat slag ;) (Faen, nu spåra fantasin iväg här lite... håller dig högst ansvarig !)

Fast ligga sked sen, ehm ja,,, efter helkroppsmassage förståss... typ... Varierat med någon huvud på mitt bröst version med arm runt ;) Haha nope. Inte lite myssjuk här borta inte XD 

Och tycker det va snudd på elakt att du inte sporadiskt gillade någon bild så man fick tjuvkika på din insta ju! Haha känns... orättvist! 

• Jon the papa
    Anton Chigurh skrev 2015-01-31 00:23:15 följande:
    Tackar NOELGladdu är förbanne mig underbar alltså, hade jag varit kvinna hade jag gift mig med dig. Lätt.

Och bara för det, så får du lite nytaget. Kvalitén kunde möjligen vara bättre, fast, den kunde vara fan så mycket sämre också.

Haha gadeam.. jaja halvvägs dit om en 3 år kanske XD Och vi verkar ha förstått detta med mysbyxkravet vi fått på oss :D Hatten av rippade herre :) 
  • Jon the papa
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-31 00:32:27 följande:
    Haha! Som sagt, överraskningar är väldigt välkommet! ;) å vad gäller gglidmedlet så kan jag inte uttala mig så mycket, för den är inte testad /utforskad, men jag litar på ditt omdöme ;)

Haha, mjaa.. De kan man ju tycka kanske, men då skulle ju jag avslöja mig helt å hållet, så jag låter din fantasi flöda lite till ;D

Just trust me :D I am a pro ;) Olja är bara strävt och klistrigt på ett oklistrigt sätt, SG är lite som man häller fjädrar på dig och allt blir lent {#emotions_dlg.djavulsk} Drömmer Iofs ser du rätt len ut. mmmm bara dra handen över detta en endaste gång.. Crap drifta igen haha. 

Haha jaaaa jooo det förstås att du hade gjort lite haha. Fast får väl finna mig i att befinna mig i mystiken ett tag tills jag A: Snott det där Jas planet, eller B: ehm du gillar en bild XD, hymn, vet inte vilket som känns lättare. 

Anton Chigurh skrev 2015-01-31 00:36:19 följande:
    Tackar så väldans, JonGlad, du är en skitsnygg, charmant herre. Som klär gudomligt i mysbyxor.

Haha en får leva på charmen så gott det går GladMen tackar för de fina orden du kastar :D Fast får sikta på grekisk atlet istället för hela den där grekisk gud grejen du har på gång Solig , baby steps liksom Drömmer

• Jon the papa
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-31 11:40:22 följande:
    Sounds like a plan to me ;)

Å nu blev jag ju riktigt nyfiken när du säger att du är ett pro på det ;)

Jag skulle definitivt sattsa på jas, tjejer gillar ju en storslagen entré ;)
    Haha ja hur hade man kunnat säga nej till det :D !

Jo men också en sån där grej som måste upplevas istället för att läsas om ;) Faen man är ju gott matt efter en heldag i gbg nu, så det hade inte varit fel att bara ta mysbelysning och knåda loss på denna härliga kropp du besitter så får man väl se vart det skulle sluta ;)

Men det finns ju fan knappt några JAS plan att hitta :( Jävla försvarsnedskärningar! Hymn, undra ifall det funkar med ett Viggen eller Draken om det nu ska va så storslaget :D 

Skit skulle börjat i änden, cykel med klädnypa&ett kort för motorcykelljud, så hade jag kommit lindrigare undan XD
  • Jon the papa
    Maricarol skrev 2015-02-01 01:32:17 följande:
    Det jag gillar med dig är att du är inte blyg för att visa vem du är,och  du står för dig själv och det du säger!
    Det är inte många som gör det! Inte ens jag, men nu  kommer jag fram ur mina "gömmor" och säger vad jag tycker och tänker när det gäller dig: Du verkar vara en härlig,varm  människa! :)
    . Och by the way: härligt leende! Tungan ute  KRAM
    Pillare skrev 2015-02-01 01:35:40 följande:
    Håller med.
    Haha men här sitter man och nästan smårodnar Skäms Tackar massor för fina orden :)
    Men ja, jag försöker ju bara va mig själv så gott det går :D Blev väldigt lätt att leva så så får folk helt enkelt tycka om en för det man är :) Ja, eller inte tycka om en för det man är. Det är också ok hehe. 

Haha men ja, jag "tror" jag mest uppfattas som den där härliga, varma bland vänner och bekanta.Är man bara trivsam, lättsam och brutalärlig så Blir det oftast så :) 

Sen är det väl en "smula" mindre känsligt att va kille och vara smått oanonym såklart Drömmer 

Men ett stort tack igen :) Alltid trevligt med lite Ros :) Iofs från helt okänd om du inte använt annat alias tidigare hehe.

Kramar på er :)
  • Jon the papa

SÅÅÅÅÅ Grandios ! Bara en 600 pass kvar tills man är halvvägs till din from eller nått XD

Men en färdigtränad mig för idag likväl :D

Svar på tråden Helkroppstråden