Inlägg från: Jon the papa |Visa alla inlägg
  • Jon the papa

Helkroppstråden

straight arrow skrev 2015-02-18 12:22:38 följande:

Lunch!

Grymt pilen :D Haha fan, jag måste jobba mer på magen XD
  • Jon the papa

Det blir allt lite tjusigare i svartvitt :D Så liten repris men nu i svartvitt :) 

Och tack för alla fina kommentarer, Sorry om jag missar en här och där, men allt värmer så gott :) 

Kram på er alla goa underbara människor i tråden !! :) 

• Jon the papa
    Fru38 skrev 2015-02-18 15:05:27 följande:
    Extremt fint kort! Så tilltalande vacker mun och väldigt vackra bröst :) Allt underbart komponerat ! Hatten av :)
  • Jon the papa
    Coccos skrev 2015-02-17 15:22:11 följande:

Ha en härlig fett(f)isdag

Anledning nog att man faktiskt kontaktat en pilot. Sagolikt <3
  • Jon the papa
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-17 16:00:07 följande:
    Tredje bilden i svart/vit är min favorit.

Du har jättefin rygg tycker jag, och den kom verkligen till sin rätt på den bilden.

(By the way, jäääklar vilken tv du har! )
    Jo nu har jag fått smak för det svartvita också :D Det verkar som om det gillas bäst :D Tackar så mycket fina du :) Nu ska bara magen ikapp haha :)

Och projektorn min Bidrar med fin ljussättning i rummet haha XD
  • Jon the papa
    Borkason skrev 2015-02-17 17:20:17 följande:
    Tjusigt!
    Som likasinnad fotograf applåderar jag dina bilder du åstadkommit :)
    En tackar så mycket herr Birk :D Det blir så mycket roligare när man orkar släppa mobilen och plockar fram stativet :D Fast en fjärrkontroll hade ju inte varit så jävla fel att införskaffa sig då 10 sekunder är lite skralt att positionera upp sig efter knapptryckning hehe. 

Men med lite fantasi så kan vardagsrum bli fotostudio :D (komplett med inte helt färdigställd nedfällbar dubbelsäng då, så har inte en ful garderob i rummet haha ;) )
  • Jon the papa

Haha såååå många grattis Anton :D !!! Fast det va du änna värd ;) 

Anton Chigurh skrev 2015-02-18 16:19:56 följande:

YES....

• Jon the papa

[quote=74882856][quote-nick]Fru38 skrev 2015-02-19 07:51:56 följande:[/quote-nick][/quote]

Stilfullt, vackert och någon måtte vara väldigt lycklig för att få krama om denna d :)

• Jon the papa

Haha kan väga upp med en 3 "timmars sömn och vakna 15 minuter innan jobbet som PA" Jonas med lite fågelbohår. Så livet inte vara består av optimal skuggsättning, ljus och ISO tal hehe trots kost. Turligt nog kort pass och liten arbetsbörda med mycket kaffe idag.

Puss på er alla vackra <3

Svar på tråden Helkroppstråden