Helkroppstråden
[quote=76709927][quote-nick]Anonym (God morgon) skrev 2016-06-14 09:22:37 följande:[/quote-nick]
Finns väl en anledning till att hon valt att vara anonym... Förutom att inte avslöja sin identitet
[quote=76709927][quote-nick]Anonym (God morgon) skrev 2016-06-14 09:22:37 följande:[/quote-nick]
Undrandes: Nu slipper du "undra" så mycket ang bilden för den är borta nu.
Tror den bidrog till för många lågvattenmärken till kommentarer. Ruskigt dålig kvalitet. Saknar den gode Ängdals poetiskt beskrivande kommentarer. Ingen kunde omtala en bröstvårta som han.
Nja, försvinner de patetiska, vulgära och tjatiga kommentarerna så kanske tråden lever upp tidigare höga kvalitet.
Tur att det fortfarande finns tjejer här som fortsätter att posta bilder trots den låga nivån på många av kommentarerna.
Sluta spekulera utan njut av det finns människor som vill o vågar dela med sig av bilder. Här skulle MSN ju tydligen lägga in helkroppsbilder så testar väl den här då.
Känner mig givmild idag :)
Natti natt.
Liten repris idag.
En liten tisdags bild.
Mammatill 7: kan man inte skicka PM till dig?
Godmorgon !
Ibland är jag påklädd också:)
Mammatill7 lyckades visa frallan ytterligare en gång innan hon pausar. Påven blir oglad. Men snart vaknar bekräftelsebehovet till igen...dont worry guys.
Det som var så trevligt i tråden.
En bild på min nysmiskade rumpa, dock är den ju fantastisk!