• Mudshark

Helkroppstråden

Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-03-08 21:21:13 följande:

En liten kvällsbild.

En läcker kvällsbild ;)
  • Mudshark
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-03-09 12:40:59 följande:

Äntligen onsdag !

När jag ser den bilden önskar jag att det var onsdag hela veckan :)

Vackra kvinna!
  • Mudshark
    Smastor skrev 2016-03-11 16:47:44 följande:

Finns dom med motiv?

Blygdläpparna? Nä det gör de väl inte?

Bara i olika nyanser
  • Mudshark
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-03-11 20:02:36 följande:

Fredags rumpa !

Underbart välformad! Me like <3
  • Mudshark
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-03-12 22:19:34 följande:

Buttman: Hade ju lovat en lördags rumpa så här kommer mitt bidrag.

Ser härligt greppvänlig ut :)
  • Mudshark
    Anonym (Sanna) skrev 2016-03-12 23:36:42 följande:

Fast nu inser jag att jag inte vet hur man gör....med överföring från tfn. Haha-ngn får förklara vid tillfälle :). En annan gång således!

Brukar funka bäst om man inte använder FL-appen utan surfar in på webbsidan i stället. Letar upp forumet och laddar upp i tråden.

Ser fram emot resultatet av denna övning Sanna :)
  • Mudshark
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-03-13 11:01:31 följande:

pratsam73: Tack

ggs: Slänger in en till bara för att det är söndag.

Mysigt! Det är något speciellt med bilder som ser spontana ut och inte så arrangerade.

Men i ditt fall Mammatill7 är alla bilder speciella för mig ;)
  • Mudshark
    Anonym (Sanna) skrev 2016-03-13 18:14:22 följande:

Absolut inte! Ett löfte är ett löfte. Ojandet får stå för sig själv. Dock hjälpte Mudsharks tips föga. Filen hämtas så fint när jag laddar upp, men sen står det-ingen fil. ??? Måste fördjupa mig vid tillfälle...och hur plockar man bort en bild?

För övrigt tror jag att väldigt många människor är glada över att jag befinner mig på jobbet-och inte ägnar mig åt att stilla nyfikenhet här på FL .

För att ladda upp en bild direkt i tråden så gör du som jag skrev. Bilden syns inte innan du tryckt på "skicka svar" utan du ser bara en textlänk till bilden.
  • Mudshark
    Anonym (Sanna) skrev 2016-03-13 18:14:22 följande:

Absolut inte! Ett löfte är ett löfte. Ojandet får stå för sig själv. Dock hjälpte Mudsharks tips föga. Filen hämtas så fint när jag laddar upp, men sen står det-ingen fil. ??? Måste fördjupa mig vid tillfälle...och hur plockar man bort en bild?

För övrigt tror jag att väldigt många människor är glada över att jag befinner mig på jobbet-och inte ägnar mig åt att stilla nyfikenhet här på FL .

Det stämmer att det står "ingen fil" även när du valt en. Men det funkar ändå

För att få bort bilden så kan du anmäla inlägget till moderatorn och be dem plocka bort dem
Svar på tråden Helkroppstråden