Inlägg från: Anonym (Undrandes) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Undrandes)

Helkroppstråden

Anonym (Man 21 år) skrev 2017-10-28 07:02:15 följande:

Mähh..Tråkigt, min bild kom inte ens med. Hmm...Vad kan vara knas?

Tar och gör ett nytt försök!

Som jag sa tidigare, snart blir det frukost, uppe tidigt är man också. Schemat blir en motion i en lång skogsspår! :)

Får nu hoppas att det funkar denna gång, annars får det nog vara.

Det är inbyggt ett filter i tråden som automatiskt sorterar bort närbilder på kalsonger. Försök med ett annat motiv.
  • Anonym (Undrandes)
    Priapus skrev 2017-11-16 21:26:04 följande:

Hej Elsa

Vill du ses på ett glas vin ikväll?

?På ett glas vin? *suck*
  • Anonym (Undrandes)

[quote=78229877][quote-nick]Anonym (Eva) skrev 2017-11-28 18:27:58 följande:[/quote-nick][/quote]

Fint. Alltid kul med nya kroppar i tråden. Dig vill man gärna se mer av :)

• Anonym (Undrandes)
    villbusa skrev 2017-12-20 22:30:00 följande:

Sådana repriser tröttnar man aldrig på...

Låt mig gissa, du vill gärna smeka och smaka på det som bilden visar?
  • Anonym (Undrandes)
    Anonym (booblover) skrev 2017-12-27 18:16:57 följande:

Precis... Samma bild många gånger nu

Just det. Tjatigt att se de där grisrosa skinkorna i bildflödena gång på gång. Lägg upp något nytt, eller lägg av!
  • Anonym (Undrandes)
    Enbarnspappan skrev 2017-12-29 17:00:38 följande:

Är du intresserad av att messa lite? Vi kan utbyta tränings och kosttips bla :)?

Ha ha ha, nice try :)
  • Anonym (Undrandes)

[quote=78434139][quote-nick]Anonym (Sabina) skrev 2018-02-04 17:37:50 följande:[/quote-nick][/quote]

Snyggt. Har sett den ett par gånger nu, men det gör ju inget.

Undrar dock varför du fortsätter med att spela så svår och aldrig skriver ett enda ord tillbaka till alla de komplimanger du får. Inte ens ett simpelt ?tack alla?. Man undrar ju lite, men det ligger lite i min natur.

• Anonym (Undrandes)
    Gaskarl skrev 2018-02-04 19:16:54 följande:

Undrar dock varför du fortsätter med att spela så svår och aldrig skriver ett enda ord tillbaka till alla de komplimanger du får. Inte ens ett simpelt ?tack alla?. Man undrar ju lite, men det ligger lite i min natur.

Tycker att det är lite för vanligt, tyvärr. Kanske objektifieringen blev mindre om det kom ngt ord från alla komplimangsmottagare.[/quote]

Så sant. I början var det mycket mer kommentarer och uskyldigt flirtande i tråden, men nu är det typ -tack för alla kommentarer- om ens det. När en person dessutom aldrig skriver något och lägger upp samma bilder om och om igen över ett par år, så infinner tvivlen sig på äktheten, tyvärr.
  • Anonym (Undrandes)
    Anonym (BonJen) skrev 2018-02-04 21:53:19 följande:

Tycker att det är lite för vanligt, tyvärr. Kanske objektifieringen blev mindre om det kom ngt ord från alla komplimangsmottagare.[/quote]

Kom igen, vad är det att gnälla över?![/quote]

Reflekterar, gnäller inte.

Upp på vita hästen igen, alltid lika ädle BonJen.
  • Anonym (Undrandes)
    Anonym (BonJen) skrev 2018-02-04 22:35:47 följande:

Kom igen, vad är det att gnälla över?!

Reflekterar, gnäller inte.

Upp på vita hästen igen, alltid lika ädle BonJen.[/quote]

En till Jante. Ska inte störa i reflekterandet. Trevlig kväll![/quote]

Bla, bla, bla, jante.

Det börjar bli tjatigt att höra dig ropa jante hela tiden. Du kanske ska slå upp vad jantelagen betyder innan du slänger dig med ordet till höger och vänster så fort någon kommer med en kritisk synpunkt.

Jag startade med att berömma, och kom sedan med en reflektion. Ingen avundsjuka i det. Kroppsligt är hon i en klass för sig, men varför inte visa att hon uppskattar alla komplimanger? Hon har tackat nu kan jag se, så kanske skulle hon bara upplysas.

Trevlig kväll till dig med, mister.
Svar på tråden Helkroppstråden