Inlägg från: Anonym (Undrandes) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Undrandes)

Helkroppstråden

Mudshark skrev 2016-06-14 16:28:26 följande:
    Varför är den borttagen? Den bröt ju inte mot forumreglerna. Någon som förstår?
    Tror den bidrog till för många lågvattenmärken till kommentarer. Ruskigt dålig kvalitet. Saknar den gode Ängdals poetiskt beskrivande kommentarer. Ingen kunde omtala en bröstvårta som han.
  • Anonym (Undrandes)
    Anonym (Gruppen) skrev 2016-06-14 19:30:19 följande:

Ett annat tips är att inte limma på varenda tjej i tråden då flickor gärna vill känna sig utvalda och uppvaktade specifikt, inte att bli utsatts för ett massutskick av meningslösa floskler...

Helt enig. Det är just de här tjatiga flosklerna som gör att trådens(arnas) kvalitet sjunkit på sista tiden. Samma personer som skriver samma saker till alla bilder. Skärpning tack!
  • Anonym (Undrandes)
    Smastor skrev 2016-06-14 20:18:18 följande:

Ska försöka bättra mig :D ska limma på varannan, skriva fina uppsatser om huden jag får se ;) puss på dig din gamle sure
    Jag är ju högst tveksam till att du ska lyckas, men hoppas kan man ju alltid. Har svårt att se hur det skulle kunna bli värre iallafall.
  • Anonym (Undrandes)
    Mudshark skrev 2016-06-14 21:13:14 följande:
    Men herre gud, du menar att någon anmäler en bild på grund av att kommentarerna inte uppnår verkshöjd? Du måste skoja!! Anmäl kommentarerna då och inte bilden. Någon har ett digert jobb framför sig att granska alla kommentarer på FL. Så får det tas fram någon standard för textens utformning som alla kan rätta sig efter.

Alla har inte Ängdals poetiska ådra, men måste väl få kommentera likväl. En sån här tråd lever på bilder och kommentarer. Försvinner någon av de två delarna så dör tråden.
    Nja, försvinner de patetiska, vulgära och tjatiga kommentarerna så kanske tråden lever upp tidigare höga kvalitet.

Tur att det fortfarande finns tjejer här som fortsätter att posta bilder trots den låga nivån på många av kommentarerna.
  • Anonym (Undrandes)
    Anonym (Vad tycks?) skrev 2016-06-16 17:48:19 följande:
    Hittade dig i string där man ser din rumpa ganska bra :) Tyvärr inte direkt bakifrån :P Får erkänna att jag blev väldigt nyfiken och fick tankar om att lägga dig över mina lår och massera och smeka din runda härliga rumpa ordentligt med mina mjuka, varma, lena händer. Kanske med olja...
    Motorolja och så lite svinto och grovfil på det
  • Anonym (Undrandes)
    grumlig skrev 2016-06-19 17:13:02 följande:
    Bara?
    Tänkte börja med att njuta sen kan man börja utforska på andra sätt .[/quote]Med lupp och pincett?
  • Anonym (Undrandes)
    Anonym (hoppsan) skrev 2016-06-19 18:16:58 följande:
    Du är värd alla superlativ, egentligen finns inte nog med superlativ för att beskriva digGlad.
    Nu förstår jag inte riktigt vad du menar. Superlativ betyder den högsta graden av ett adjektiv i jämförelse med något, och behöver således inte vara positivt. Morsan kan med andra ord både vara sexigast och snyggast men också det rakt motsatta om någon nu menar det, så jag vill argumentera för att det finns nog med superlativ att använda sig av om bara ordförrådet är på plats.
  • Anonym (Undrandes)
    Neol skrev 2016-06-21 10:51:20 följande:

Mmm så mycket vackra kvinnor!! Ensam och Godmorgon.... Kyss...

Verkar ju som att Anabolaspöket har lugnat ner sig så det blir ingen rumpbild, utan en bild till tjejerna istället. Känns som att det var ett halvårsen jag tog en ny bild senast, det känns nog bekant trots detta

Ordförande i seniorklubben
    Jo nu jävlar börjar rövsmöret att smälta!
  • Anonym (Undrandes)
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-06-21 21:16:07 följande:

Neol: Snygg bild! Härligt med lite manlig fägring.

Mums! Snygg bajslåda. Fantasierna skenar iväg!
  • Anonym (Undrandes)
    Neol skrev 2016-06-23 11:33:22 följande:

Ordförande i seniorklubben
    Jösses. Jag tror faktiskt att jag skiter på mig i ren beundran.
Svar på tråden Helkroppstråden