Helkroppstråden
Hade lätt kunnat tänka mig att ta en öl i kommando utförande med honom :D
Vad är kommandoutförande? Låter snuskigt i alla fall...om kalsongerna är av...
Väntar bara på dig, det vet du väl! Vad krävs det för att du ska lyfta på slöjan egentligen ;)
Va billig jag känner mig är du säger så :p
Om ni nu ändå skall visa upp er här...kan ni inte (ni kvinnor) köra ett stayups-tema ett tag? Det vore läckert att se. Tack på förhand
Sorry äger ej någon kostym men hoppas mina bilder iaf var till lite nöje
Sorry äger ej någon kostym men hoppas mina bilder iaf var till lite nöje
*L*:...knappen inga problem...bar överkropp...absolut - sittandes på huk kan bli problem...men förmodar OK om jag sätter mig på en stol *L*...??...barfota - självklart....det är som sagt var jeansen som krånglar för mig.....OK med kortbyxor kanske ?? *L*
Så loafers, vita tubsockor och åtsittande gabardinbyxor är ok?
Allt funkar i olika vinklar MrGrip Inga kortbyxor bara... Nonono... Vadsomhelst utom såna... (inte mjukisar heller)
Varsågoda
[quote=77051105][quote-nick]straight arrow skrev 2016-10-14 14:58:18 följande:[/quote-nick][/quote]
YES!!! Det var faktiskt den undre bilden som fick mig att tänka på önskemålet!!! Den glömmer jag aldrig!
Läste något i tråden om kostymer?
Så trött...
God morgon, ny vecka, nya kallingar.
100% elastan faktiskt mycket sköna och följsamma, anpassar sig bra efter innehållet utan att strama.
[quote=77356368][quote-nick]Neol skrev 2017-01-28 23:54:25 följande:[/quote-nick][/quote]
Snygga karl!! Först tyckte jag att det såg ut som en man till bakom dig som pussade på din nacke....;) men det var bara lakanet som såg ut som en mun.
Inte så ofta jag är inne här nuförtiden, men jäklar vad fina ni är som postat i tråden det sista! A.A, Julia, Nyfiken mfl..... Så Glad midsommar till er och alla andra godhjärtade lite sådär i efterskott...
Snygg gubbe :) Min granne heter Ralf....
Mera gubbe.
Gubbtorsdag.