Inlägg från: Mrs Okänd |Visa alla inlägg
  • Mrs Okänd

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2015-02-14 09:32:32 följande:

BJÖRN BORG...mina favoritkalsonger !!! 

Har du provat dom senaste modellerna, med Lycra, dom är FÖR.....JÄFLA.....SKÖNA. Det säger jag bara.

Riktigt vacker lekamen för övrigt.

kram //Anton

(Om du saknar en kommentar om anakondan, där i underkanten på bilden....så är det fullt medvetet, jag kommenterar endast den typen av utrustning under pistolhot, tex en IMI Desert Eagle i kaliber .50 Action Express, eller liknande pjäs rakt i/mot min vänstra tinning.

Å jo...... möjligen hot om svår kroppsskada skulle få mig att falla till föga. Men då snackar vi minst 2 månader i gipsvagga. Typ).

Hade Björn sett den där bulan hade han antingen blivit stolt eller grön av avund.:)
  • Mrs Okänd
    LostInTranslation skrev 2015-02-19 13:47:50 följande:
    Det var så alltså!! Rackarns jag som trodde jag skulle kunna komma undan med att få er att tro att den var ny. Då hade nog ett annat alias va? Var ju flera generationer sedan jag tog den smile5.gif .... Då har du nog även se del två i serien...

Du kan väl inte tro att kvinnor GLÖMMER sådana bilder??? Lika bra att du tar nya kort varenda gång så kan vi ladda ner alla...Flört Jag har mina på jobbadatorn...
  • Mrs Okänd
    nörden11 skrev 2015-02-22 13:09:54 följande:

Trevlig söndag!
    Snygga lårmuskler!!! Åker du skidor??
  • Mrs Okänd
    straight arrow skrev 2015-02-23 09:51:55 följande:
    phpBDVSc785921.jpg

God morgon!
    Snygga händer...OCH armar! Fin posering!
  • Mrs Okänd
    LostInTranslation skrev 2015-03-05 10:36:46 följande:
    Vem är hunken? Du menade inte hulken?

Ja, kan vi inte få en naken hulken i tråden...Skrattande Undrar hur han ser ut naken..måste ju vara ett rejält kraftpaket.
  • Mrs Okänd
    Neol skrev 2015-03-21 17:02:58 följande:
    Räcker nog bra med en bild... smile5.gif
    Jävla skönt att HUNKEN/HULKEN är tilllbaka. Och du....du passar riktigt bra i vit pakethållare!Oskyldig
  • Mrs Okänd
    Djupsinnig skrev 2015-03-20 18:41:30 följande:

Har mest tittat runt här när tid har funnits. Men tack vare alla vackra och inspirerande bilder så får jag väl bidra med något som tack. Hoppas det blir rätt Skäms

Trevlig fredagskväll!
    En till HUNK. Tycker du kan bidraga med fler bilder!!!Solig Snyggt!!
  • Mrs Okänd
    Neol skrev 2015-03-21 18:44:16 följande:

Du hade väldigt tur och det blev bara bättre ju längre ner man scrollade...

Jag är ju vanligtvis inte alls ytlig av mig så jag kan ju säga att du dessutom har en bra humor, det är ju fasiken en bra egenskap...jag skulle kunna fjäska ännu mer...:)
  • Mrs Okänd
    Neol skrev 2015-03-25 12:45:24 följande:
    Dagens hjärtstartare...

Men vad är det för sladd??
Svar på tråden Helkroppstråden