Inlägg från: Anonym (Quexet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Quexet)

Helkroppstråden

Anonym (Surprise) skrev 2015-03-26 19:29:36 följande:

God kväll :)

Vilken underbar bild! Solig
    MaryM skrev 2015-03-26 19:46:34 följande:

Hej babes, trevlig kväll :)

Tack det samma! Lika vacker som vanligt ser jag! Drömmer{#emotions_dlg.flower}

• Anonym (Quexet)
    Anonym (rnr) skrev 2015-03-26 19:59:32 följande:

Hello/mepetite

Vilken otrolig kropp! Solig
    straight arrow skrev 2015-03-26 20:08:06 följande:

God kväll...

God kväll fina du! Glad

• Anonym (Quexet)
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-26 20:20:54 följande:

glider vidare på mitt tillfälliga FL-besök?..hade nästan glömt hur goa alla är här. puss på er allihopa!

Vilken härlig bild, väldigt vacker kvinna! Kyss
  • Anonym (Quexet)
    killen skrev 2015-03-26 21:01:42 följande:
    Mer för din bild höll så mkt högre klass än min :) det kommer ny låt o bild från Mig snart ;) lovar klassen e bättre ida ;)
    Haha, tack snälla du! Okej då väntar jag med spänning! Flört
    killen skrev 2015-03-26 21:04:59 följande:

Nu har du 2 låtar Quexet. En från Neol och en från pillare ;)

Jajemensan, har båda klara i huvudet! Flört Kommer kanske inte bli sådär jättepoppis efter det, men det kan jag ta!
    Får se om jag får låna kameran av sambon i helgen bara, imorgon jobbar jag heldag igen. Obestämd
    Mattias39 skrev 2015-03-26 21:05:27 följande:
    Ingen risk!!
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-26 20:53:05 följande:
    Haha, så svårt är det inte, kom på en låt som på ett eller annat sätt passar till bilden! Tungan ute 
    Hmm, jag har en komediversion på en gång, vet dock inte om den är så uppskattad! Flört Får se om jag får låna kameran av sambon i helgen så kanske jag lyckas få ihop något. KyssTack snälla du, det finns inte mycket bättre än snygga skor! Kyss

Nja...NÅGOT bättre finns det kanske...Men det står högt på listan

Några få, men dom är inte många! Solig Tur att man har samlat på sig ett gäng under åren! Kyss

• Anonym (Quexet)
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-26 21:12:35 följande:
    oj, vilken komplimang från självaste quexet. nu blev jag oerhört smickrad. jag har stenkoll på dina fantastiska bilder du oerhört sexiga människa! 
    Tyvärr kan jag inte säga samma sak, då jag bara lyckats se en otrolig bild från dig. Obestämd Lite orättvist kan jag tycka O vilken komplimang sen Skäms blir ju alldeles generad! Men stort tack, det värmer lite mer när en underbart vacker kvinna ger en komplimang! {#emotions_dlg.flower}
    Peter123 skrev 2015-03-26 21:27:48 följande:
    Åhh, het, het, het!! Sååå nära att få se string rumpan men endå så långt ifrån Flört
    Haha, tack snälla du! Solig

• Anonym (Quexet)
    killen skrev 2015-03-26 21:19:23 följande:
    Tror du kommer bli ännu mer poppis på FL iaf. Men nu när de önskat låtar/bilder får du la hämnas o ge dem bilder :p

behöver du hjälp med låtar så hojta till så smsar jag tips :p
    Hehe, du vet inte vilka bilder jag har i huvudet, det hör jag det! Tungan ute Kommer bli bannad från HKT o då är det inte pga avklätt!
    Så du ska sms till det nr du har då eller? Hur tänkte du nu?

En annan är ju så modern att man inte änns äger en mobil vetty!
    MaryM skrev 2015-03-26 21:39:20 följande:
    Omfg! Baaaaabe! Blir helt jävla lesbisk här. ska vi dumpa alla killar och bara mysa du och jag? ;)
    Skäms Ajajaj, wow! Jo men lägg ut några bilder till så är jag nog på ska du se! Kramas, kela, gosa o mysa. Ja va fan, varför inte?
  • Anonym (Quexet)
    MaryM skrev 2015-03-26 22:06:21 följande:

En annan är ju så modern att man inte änns äger en mobil vetty!  Ajajaj, wow! Jo men lägg ut några bilder till så är jag nog på ska du se! Kramas, kela, gosa o mysa. Ja va fan, varför inte? [/quote]

Aight, anything for you. Önskemål?

Oooh va kul, får jag bestämma! Kyss
    Jag älskar kollage, mage, bröst o mun! Flört

Sooo hit me! Hjärta
  • Anonym (Quexet)
    MaryM skrev 2015-03-26 22:04:55 följande:
    Hi hi Om ni är snälla så tar vi kanske bilder när vi myser ;)
  • Anonym (Quexet)
    Pillare skrev 2015-03-26 22:17:50 följande:

Hur gör man en collage?

Inte en aning... man måste bergis ha mobil som för allt annat..

Men dom brukar vara väldigt fina! Glad
  • Anonym (Quexet)
    MaryM skrev 2015-03-26 22:15:36 följande:
    Du.. Det är nog ingen fara. Jag älskar män nästan onormalt mycket :) har en viss känsla av det gäller Kexet också, så vi kommer nog inte överge er på riktigt, bara en liten härlig avstickare :)
    Hehe, ja det kan hända! I vissa fall kan det vara så att man kanske tycker om män inte bara onormalt mycket utan lite skadligt mycket...
Svar på tråden Helkroppstråden