Neol skrev 2015-03-23 23:12:09 följande:
Okej, du låtsaskör med joysticken och jag lutar mig bekvämt tillbaka bakom ratten och svänger över i väggrenen... Enjoying the ride hehe....
Anonym (Quexet) skrev 2015-03-23 19:42:42 följande:
Måste vara det, tur att du finns o livar upp tråden lite igen!

Hmmm... Nu är jag jättenyfiken på den bilden!

Vacker som vanligt!

Haha tack! Funkar det så tar jag gärna åt mig hedersuppdraget som trådens egen hjärtstartare

Ohhh me petite!! Det var mig en gammal favorit! Du är galet fin ju! Sen fattar jag iofs inte exakt vad det är du har runt midjan men det spelar ingen roll. Allt klär ju en bedårande skönhet som dig

Anonym (Quexet) skrev 2015-03-23 19:51:46 följande:
Du får hålla till godo med den här "Killen" för det verkar som det kommer ta ett tag o få mina små änglar att somna ikväll! 
Tror du kan tjänstgöra som hjärtstoppare i den här tråden Kexet!! Eller någon annan form av stresstest av den manliga halvans hjärtfunktioner under stark upphetsning...
Haha, ja låtsasköra är jag ganska duktig på!

Tycker du kan behålla hedersuppdraget som hjärtstartare, så kan jag hoppa in som standin om det skulle behövas.

(Vilket inte kommer hända så länge du postar ibland!)

FoxyAndDelightful skrev 2015-03-23 23:13:36 följande:
Wow, du ser ut att vara fin form :) Jättevacker!
Tack så mycket snälla du!

Mattias39 skrev 2015-03-24 07:16:15 följande:
Helt otrolig kropp. mepetite!!! Du är en sån där tjej man inte tror finns...men som tydligen gör det!

Anonym (Quexet) skrev 2015-03-23 19:51:46 följande:
Du får hålla till godo med den här "Killen" för det verkar som det kommer ta ett tag o få mina små änglar att somna ikväll!

Quexet...!! Skitsnygg bild och fantastisk färg på underkläderna! Du passar grymt bra i det! Men och andra sidan...en kropp som din passar i allt...!!

På ngt sätt känns det som slöseri av resurser....En het,sexig,snygg tjej som är alldeles ensam...

Du är jättesnygg!!

Tack snälla Mattias, o det är en helt underbar färg!

Polis123 skrev 2015-03-24 09:00:03 följande:
Vilken bedårande bild!!! Galet läcker
Tack så mycket underbara!

Neol skrev 2015-03-24 09:41:52 följande:
Godförmiddag....

Jahaja, nu lägger man upp bilder o tar bort dom direkt? Hur ska du då kunna vara någon trådräddare?!