Inlägg från: Anonym (Quexet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Quexet)

Helkroppstråden

Neol skrev 2015-03-22 20:51:18 följande:
    Gäller att ha bra kurvtagningsförmåga när man färdas genom ett vackert sommarlandskap...
    Haha, ja så är det! Tur att jag föredrar att åka med bara, för min förmåga bakom styret är inte att lita på, det kan jag lova!
    killen skrev 2015-03-22 20:54:31 följande:
    Haha ja visst kan en del tolkas fel

du kan la inte straffa mig som e så snäll :D

Här kommer straffet :D

Eftersom du ha idetorka på låtar.

Du får "blommig falukorv till lunch" som morgondagens låt xD
    Hahaha! POLARN! WTF?! Jaja, får väl lösa den på något snitsigt sätt! Flört 
    Jag är dock lite snällare så du får välja mellan Nomy-Cocain eller "Lilla snigel"

Lycka till Kyss

• Anonym (Quexet)
    Jonte71 skrev 2015-03-22 22:06:14 följande:
    Du får väll köra med "joystick"! Tungan ute

Som vanligt en vacker bild på vackra former!
    Ja, det brukar vara mysigt! Drömmer Kan även tycka det är mysigt när man åker bil... Tungan ute
    Tack! Solig
    killen skrev 2015-03-22 22:07:44 följande:
    Lilla snigel passar la inte i denna tråden haha
    Men det gör "Blommig falukorv"??!

• Anonym (Quexet)
    killen skrev 2015-03-22 22:24:23 följande:
    vi får la ta de i den andra tråden då xD samt lägga upp valfri här :p
    Jag kan nog lösa situationen, med båda låtarna o ändå få in bilderna i denna... krävs lite fantasi bara! Skrattande
    Men det går ju göra en "vuxenverison" av dom också! Tungan ute

BTW är Cocaine en väldigt bra låt, men för mig helt omöjlig att gestalta i en schysst bild. Tungan ute Därför fick du den med som val! {#emotions_dlg.djavulsk}
    WarPigs skrev 2015-03-22 22:28:35 följande:
    Ja det gör jag med, även på en del andra saker när jag fått se den bilden! ;) jag tror på att det finns änglar.:)
    Tack snälla du, måste nog erkänna dock att jag är så långt ifrån ängel som man kan komma! Solig

• Anonym (Quexet)
    killen skrev 2015-03-22 23:08:04 följande:
    Jag har haft blommig falukorv på hjärnan i em men de blir bara fel om jag gestaltar den själv :) haha

gör nån vuxenvversion och nån rumsren då :)
    Haha, vi får se hur det blir med vuxenversionen, beror på när barnen somnar Obestämd I värsta fall kommer den på onsdag!  
  • Anonym (Quexet)
    WarPigs skrev 2015-03-23 07:45:58 följande:
    Nu är det ju lite så att man vill åt en ängels utseende men med ett sinne utav en liten demon.;)

Annars är det ju tråkigt bara. Haha.
    Hehe, helt rätt! Oskyldig{#emotions_dlg.djavulsk} 
    straight arrow skrev 2015-03-23 07:50:53 följande:

God morgon!

God kväll! Drömmer
    Bobby Clarke skrev 2015-03-23 08:48:55 följande:

Stilren och fin bild.

Tack så mycket snälla du! Solig
    Neol skrev 2015-03-23 10:55:58 följande:
    Jaså! Det låter iofs att det skulle leda till trevliga adrenalinkickar att sätta dig bakom ratten och man är ju inte den som tackar nej till lite vardagskickar.....
    Haha, ja det blir nog ett gäng adrenalinkickar... Men sen om det är värt det är en annan fråga! Det bästa är nog att låta mig sitta på passagerarsidan så kan jag låtsasköra med joysticken!
    Neol skrev 2015-03-23 11:01:44 följande:
    Det löser du. Bara att mala på. Jag kan ställa upp med några vätskestationer längs vägen så du inte blir uttorkad. Den friska västerhavsluften kommer göra att du känner dig sprudlande och energifylld. Flört
    Nja, jag är glad om jag inte blir andfådd av att gå ut till bilen på morgonen! Skrattande o den friska luften gör inte särskilt mycket nytta då jag troligen kommer ligga död i ett dike ca 800 m från mitt hus! Flört

• Anonym (Quexet)
    Neol skrev 2015-03-23 14:54:14 följande:

Det var väldans vad det var trögt här idag?? Är det baksmälla efter den fullständiga explosionen i helgen??

Måste vara det, tur att du finns o livar upp tråden lite igen! Solig
    Anonym (fundersam) skrev 2015-03-23 16:58:18 följande:

efter lång fundering lägger jag ut en bild här, klottrat över lätt igenkänneliga tatueringar!

Hmmm... Nu är jag jättenyfiken på den bilden! Glad
    Anonym (rnr) skrev 2015-03-23 16:59:58 följande:

=)

Vacker som vanligt! Glad

• Anonym (Quexet)

Du får hålla till godo med den här "Killen" för det verkar som det kommer ta ett tag o få mina små änglar att somna ikväll! Tungan ute

• Anonym (Quexet)
    killen skrev 2015-03-23 20:33:16 följande:

Lilla snigel akta dig :o

HAHAHA! SkrattandeSolig
  • Anonym (Quexet)
    killen skrev 2015-03-23 20:44:05 följande:
    Nu ligger bollen hos dig xD

Synd inte fler hakat på :p
    Hmm, ja o det gör den tydligen fortfarande... Tungan ute 
    Ja folk är lite tråkiga ibland!
    Zack skrev 2015-03-23 20:56:43 följande:
    Väldigt läckert och sexig där Quex. Grym kropp helt enkelt :)
    Tack så mycket underbara Zacken! Solig
    SkeggFarfar skrev 2015-03-23 21:01:48 följande:
    Bjuder på en bild efter dagens pass. Skakis i handen så blev lite suddig men men. :)
    Det tackar vi för! Drömmer

• Anonym (Quexet)
    Neol skrev 2015-03-23 23:12:09 följande:
    Okej, du låtsaskör med joysticken och jag lutar mig bekvämt tillbaka bakom ratten och svänger över i väggrenen... Enjoying the ride hehe....
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-23 19:42:42 följande:
    Måste vara det, tur att du finns o livar upp tråden lite igen! SoligHmmm... Nu är jag jättenyfiken på den bilden! GladVacker som vanligt! Glad

Haha tack! Funkar det så tar jag gärna åt mig hedersuppdraget som trådens egen hjärtstartare Ohhh me petite!! Det var mig en gammal favorit! Du är galet fin ju! Sen fattar jag iofs inte exakt vad det är du har runt midjan men det spelar ingen roll. Allt klär ju en bedårande skönhet som dig
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-23 19:51:46 följande:

Du får hålla till godo med den här "Killen" för det verkar som det kommer ta ett tag o få mina små änglar att somna ikväll! Tungan ute

Tror du kan tjänstgöra som hjärtstoppare i den här tråden Kexet!! Eller någon annan form av stresstest av den manliga halvans hjärtfunktioner under stark upphetsning...

Haha, ja låtsasköra är jag ganska duktig på! Tycker du kan behålla hedersuppdraget som hjärtstartare, så kan jag hoppa in som standin om det skulle behövas. (Vilket inte kommer hända så länge du postar ibland!) Flört
    FoxyAndDelightful skrev 2015-03-23 23:13:36 följande:
    Wow, du ser ut att vara fin form :) Jättevacker!
    Tack så mycket snälla du! Solig
    Mattias39 skrev 2015-03-24 07:16:15 följande:
    Helt otrolig kropp. mepetite!!! Du är en sån där tjej man inte tror finns...men som tydligen gör det!
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-23 19:51:46 följande:
    Quexet...!! Skitsnygg bild och fantastisk färg på underkläderna! Du passar grymt bra i det! Men och andra sidan...en kropp som din passar i allt...!! På ngt sätt känns det som slöseri av resurser....En het,sexig,snygg tjej som är alldeles ensam...
    Du är jättesnygg!!

Tack snälla Mattias, o det är en helt underbar färg! Solig
    Polis123 skrev 2015-03-24 09:00:03 följande:
    Vilken bedårande bild!!! Galet läcker
    Tack så mycket underbara! Glad
    Neol skrev 2015-03-24 09:41:52 följande:

Godförmiddag....

Jahaja, nu lägger man upp bilder o tar bort dom direkt? Hur ska du då kunna vara någon trådräddare?!

Svar på tråden Helkroppstråden