Inlägg från: GoodMangoo |Visa alla inlägg
  • GoodMangoo

Helkroppstråden

Hotrod skrev 2013-11-22 20:29:15 följande:
    Ha en trevlig helgSkål

Åhhh Hotrod.......... sexigt med jeans Tungan ute!!!
  • GoodMangoo
    shenman skrev 2013-11-22 20:31:39 följande:

Läckert!
    Glad!
    engdahl skrev 2013-11-22 20:34:32 följande:
    Men åååååhhhhhhhh....

Jag är avundsjuk på dina fingertoppar!
    Ja de fick plötsligt fullt upp Flört.
    BadBob skrev 2013-11-22 20:43:36 följande:

Ser skönt ut men lite ensamt
    Nej då......... en bra kvinna reder sig själv bara....... that´s all Skrattande!!

Äsch PPP- du missade inget viktigt Cool

• GoodMangoo
    justnextdoor skrev 2013-11-22 21:41:09 följande:
    Drar en liten repris! Japp jag hade precis blivit vaxad och ont som fan gjorde det!!
    Överallt Drömmer??
  • GoodMangoo
    justnextdoor skrev 2013-11-22 21:52:20 följande:
    Kan säga såhär; Pungen är kvar på vaxremsan!! Skapar det några bilder? Är det ett svar som täcker frågan?

Ehhh.......... ok...........................................................................................................................................
    ...................................................................... *stackars sate* Foten i munnen!! 
  • GoodMangoo
    justnextdoor skrev 2013-11-22 22:01:34 följande:
    Vaxbruden tyckte det var roligt, jag skrek som en oskuld i ett fängelse om du fattar :-/ men va fan ska man va fin får man lida som ett punglöst svin!
    Tror nog jag fattar vilket sätt du roade henne på......... med trollspö och allt Flört.

PPP- skulle jag ljuga........ ärligtOskyldig
  • GoodMangoo
    justnextdoor skrev 2013-11-23 08:43:22 följande:
    Godmorgon! Du kan inte sova gott på nätterna? Jag hade tokhånglat med mig själv om jag hade gått och lagt mig sådär! Dina läppar ser sådär mysigt morgonkåta ut! Mmm jag kör bil här (som vanligt) och gissa vad? Jag har två växelspakar nu! En med siffror på och en som pulserar!!
    Haha jodå sover som en stock härGlad.
    Blir alltid lika nervös när du är ute och kör i ditt tillståndSkäms!!

Zack skrev 2013-11-23 08:49:58 följande:
    Äntligen morgon i Sverige! Jag har väntat i flera timmar på att du skulle vakna Mangoo. Och en verkligen uppiggande bild. Får ligga på mage och sola nu ;)
    Inte meningen att låta dig vänta Zack men unnade mig lite sovmorgon idag Solig.

• GoodMangoo
    fialotta85 skrev 2013-11-23 08:59:46 följande:
    Godmorgon Mangoo snygg bild
    God morgon fialotta {#emotions_dlg.flower}!!

PPP- min lilla vad sa du Drömmer???
  • GoodMangoo
    fialotta85 skrev 2013-11-23 09:07:21 följande:
    Om nån saknar sällskap så är det bara att ta sig till fialottan idag
    justnextdoor skrev 2013-11-23 09:07:29 följande:
    Hörde jag stock? Och stånd? Och köra? Du har rätt köra bil, titta på dig i tråden och vara svinkåt står inte i trafikstyrelsens rekommendationer! Hör du på radion att det sitter en blottare och runkar så bilen "hoppar" i Värmlands skogar så kan du vara lugn INGEN ful gubbe

Sitter ganska säkert i det här fallet så "blotta på" du..... vem vet.....du kanske får nappDrömmer Flört
  • GoodMangoo
    Zack skrev 2013-11-23 09:09:03 följande:
    Ja det är ju trots allt lördag, och så är det ju allt det där snacket om skönhetssömn, men den har jag svårt att föreställa mig kan tillföra så mycket till någon som redan är så oemotståndligt vacker som du är ;).
    Naaaw...........det var gulligt sagt {#emotions_dlg.flower}Kyss!!

PPP- vet inte riktigt vad jag ska tro ibland Foten i munnenGlad   
Svar på tråden Helkroppstråden