Inlägg från: GoodMangoo |Visa alla inlägg
  • GoodMangoo

Helkroppstråden

Zack skrev 2013-11-21 16:24:27 följande:
    Mangoo med kläder, Mangoo utan kläder; vad du än visar upp så blir det så himla snyggt att blicken fryser vid bilden. Tror du skulle vara den första och enda som kunde vara sexig iförd en slamsugares arbetsoverall :)
    "Skulle kunna"........ jag ÄR sexig i min slamsugaroverall....... lovar Kyss!!
  • GoodMangoo
    Q Silver skrev 2013-11-21 16:42:18 följande:

Ja?
    Skrikandes{#emotions_dlg.djavulsk}!!
    Speak up skrev 2013-11-21 16:42:38 följande:
    Bara du är helt naken undertill så..! Drömmer Lättillgängligt ska det vara. Flört
    Har liknande det jag visade idag under men det är lätt att slita sönder alt ta av försiktigt Flört.

• GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-11-21 16:50:42 följande:
    Mmmmh... åh. *För trånga jeans* Skäms Låter... ju bra det, Mangoo.
    Och ännu bättre kanske det blir......... *pling*Flört!!!
  • GoodMangoo
    Zack skrev 2013-11-21 16:50:04 följande:
    Jag gläder mig redan till den bilden :), och visst, jag tror dig eftersom jag vet vilket mästerverk till kropp som döljer sig under den. "Underneath your clothes there's an endless story" som Shakira uttryckte det en gång i tiden ;)
    Lovar att jag själv inte skulle ha något emot att skåda Zack iförd en oljig meckaroverall, uppknäppt och med en stor skiftnyckel i näven........... mums Tungan ute!!
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-11-21 17:04:54 följande:
    *Sväljer hårt* Bättre blev det. Skäms Din retsamma hondjävul! {#emotions_dlg.djavulsk}
    SkrattandeCool!!
    Zack skrev 2013-11-21 17:08:31 följande:
    Om jag kan låna en overall från ditt jobb så ska jag nog kunna rota fram något verktyg och en oljekanna där hemma för att tillgodose detta önskemål :).

Vi ses i mina drömmar Mangoo. Måste vila upp mig nu inför morgondagens vedermödor på stranden ;)

Det gör vi{#emotions_dlg.flower}!!!. Lova att ta emot mig i dina starka armar när jag springer emot dig på standen DrömmerKyss

• GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-11-21 17:16:15 följande:
    Nu får det inte bli bättre, hör du det!!! Då får jag ont. Förvånad!!!
    Du var mig allt en känslig rackare Skrattande
  • GoodMangoo
    Grottmannen skrev 2013-11-21 22:32:11 följande:

-39kg Arbetet fortsätter i det tysta.Glad

Starkt jobbat snygging....... riktigt imponerande SkålSolig!!!
  • GoodMangoo
    Grottmannen skrev 2013-11-22 06:26:28 följande:

Tackar så hjärtligt och idag är det fredag!
    Det är det!! Ha en bra sådan {#emotions_dlg.flower}!!
Svar på tråden Helkroppstråden