• Newbe sept

Helkroppstråden

Anonym (pillllan) skrev 2015-02-19 12:52:21 följande:

Tack

Vi som ska tacka! ;)
  • dannii22
    SegaMorsan skrev 2015-02-19 14:13:54 följande:

Godmorgon folket (eller god middag rättare sagt!)

ser riktigt bra ut du segamorsan =) 

• LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-19 14:58:16 följande:
    hahaha...jag vet hur många du tagit dig igenom  
    Den som söker han finner//den som väntar på nå gott....
    fortsätt du losten, men tror det kommer bli måååånga trädgårdar till innan du når målet! 

(Ha inte för höga förhoppningar när du väl hittar målet) 
    Tsss...tror inte du har en aning om vad jag tagit mig igenom. Men det är ju som en skattjakt och resan är ju en del av målet. Jag lever i tron att allt är guld som glimmar. Varför vara skeptisk när man kan vara positiv och lite naiv
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-02-19 17:08:59 följande:
    Tsss...tror inte du har en aning om vad jag tagit mig igenom. Men det är ju som en skattjakt och resan är ju en del av målet. Jag lever i tron att allt är guld som glimmar. Varför vara skeptisk när man kan vara positiv och lite naiv smile5.gif
    Skattjakt blir det ju, men tyvärr är inte allt guld som glimmar och lite olika destinationer måste du lyckas gå igenom innan målet är nått  
    typ hitta mig här först och sen lyckas få tag i mitt nummer (absolut inte det lättaste) sen ska du lyckas ta dig igenom många skogar och trädgårdar, sen kanske det kan bli rodnad på röven!! Haha..

LYCKA TILL!! 
  • Jonte71
    Anonym (-) skrev 2015-02-19 17:38:37 följande:

Snart intar jag soffläget!

Hade gärna delat soffa med dig!Solig
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-19 17:41:54 följande:
    Skattjakt blir det ju, men tyvärr är inte allt guld som glimmar och lite olika destinationer måste du lyckas gå igenom innan målet är nått  
    typ hitta mig här först och sen lyckas få tag i mitt nummer (absolut inte det lättaste) sen ska du lyckas ta dig igenom många skogar och trädgårdar, sen kanske det kan bli rodnad på röven!! Haha..

LYCKA TILL!! 
    Ahhh det verkar lite jobbigt... Får hitta någon annan istället... Tungan ute...Himla otur...Oskyldig
  • Borkason
    Anonym (-) skrev 2015-02-19 17:38:37 följande:

Snart intar jag soffläget!

Låter bra, inta det barfota nästa gång... ;)
  • Anonym (Peter28)

4 stycken vrålsexiga stringrumpor sedan igårkväll, underbart :)