Anonym (Milfy) skrev 2015-02-20 13:06:01 följande:
Alltid lika underhållande med alla som tror sig veta bra utan att ens läsa. Det jag reagerade mot var forumet att presentera konst på, Helkroppstråden. Och NEJ, det är inte den värsta bilden som innehåller ett vapen jag har sett. Kommer inte så mycket längre i ämnet tror jag mer än att jag, tack och lov, inte tycker att män med vapen är tuffa och hårda. Tvärtom. Ha en underbar helg alla sötnosar (ja Jon det gäller dig också, du ÄR söt) Får bara obehag och i dagens värld känns det inte som att vi behöver fler "tuffa/hårda" män med vapen... Men visst, smaken är ju olika Mamita!
Men gisses, finns det en endaste bild utav de bilder jag la upp som ens kan liknas någonting som påminner om "tuff" Anledningen till att jag inte la upp en enda bild där jag försökte se "tuff" ut är att det inte "GÅR" att se tuff ut med ett vapen.
Bilderna är ju mer tänkta att ge en viss avsmak till vapen och vad som ställs till med det. Där av nallen som man kan likna med kanske avsaknaden av ett barn eller finna sig på en plats där man inte vill vara "fängslad" så att säga då de flesta har handboja på sig.
Det är kul att du också säger att det är "kul att folk tror utan att läsa" När du själv precis exakt gjorde just det samt inte heller verka läsa inlägget som var precis över bilderna med de efterfrågade i bilderna. Dessutom applicerar personlighetsdrag på mig helt utifrån vad du själv "tror". Förtjänar en liten trött applåd i sig självt av självinsikten som verkar frånvarande.
Så nä män med riktiga vapen i syfte att utföra hemskheter är allt annat än behövligt. Så att visa upp en bild som visar något annat kan vara starkt och fint även i en tråd som denna helkroppstråd där man inte ska gnälla för att man personligen har svårt för något som andra uppenbarligen inte har.
(Och om du nu inte förstår det så är det vad som kan liknas vid ett paintbollgevär som används vid hobby, lek och kul där även kvinnor är med och viftar runt. Och som lite kuriosa så ger även detta avsmak för riktiga vapen för det är inget tufft med att bli utskjuten i verkligheten)