• Pentra

Helkroppstråden

Anonym (Lite blyg) skrev 2015-02-25 19:09:35 följande:
    Innan dusch!

Men, vilken härlig överkropp! ... /Pentra
  • Jon the papa
    Anton Chigurh skrev 2015-02-26 08:25:07 följande:
    Jupp.Vi kör på det, Wally. Jävligt snyggt det du visar upp....Blåkläder bälte !!!  Kör jag också med på jobbekläder. Sketabra.Glad

Å jag skall inte va sämre jag.

Ett styck torso coming up.

Således:

Fast inget Blåkläder-bälte. Tyvärr.

Kram //Anton

Haha herre jäflar Anton XD Haha denna karlakar :D Och glädjespridare :) Som sagt en får se vart man är om ett halvår fast siktar ju på lite lägre än grekisk gud mål som du uppnått för länge sedan :D Men man blir fan pepp när man ser vad andra kan göra med kroppen :)

Men nattbilden min visar ju iallafall lite framsteg med ryggen. Men hade ju varit roligt att kunna tvätta kläderna direkt i forsen här bredvid huset som du lika gärna kan göra :D !

Haha hade man säkert kunna tjäna en slant på att tvätta också här i grannskapet :) 

Och kram på er alla härliga fina förtjusande människor i tråden!! 

• Pentra
    Celines Essence skrev 2015-02-25 21:15:11 följande:
    Min Anton Du är så sexig, så manlig . Hittar inte ord ,så du får en bild ...och som också får bli dagens magbild,från mig 
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.

Vilken underbar bild. Förmedlar både sensualitet och sexighet. Såå vacker du är! ... /Pentra
  • Nymulen

Verkar som det är flera på återbesök.

Hej på er alla.

Just do it again and again.
  • Nymulen

Missade bilden. Gubbvarning.

Just do it again and again.
  • Pillare
    Charlotte73 skrev 2015-02-26 11:31:26 följande:

Var det sånna ben..??:/

Inte lika bra när de är så nära varandra...
  • Anonym (Mamita)
    Quexet skrev 2015-02-25 19:41:31 följande:
    Åååh, du är så fin! Nästan satt man blir lite bisexuell nu i mogen ålder! Hjärta
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-25 10:49:16 följande:
    Fasen vilken läcker utstyrsel Quexet!!
    Sitter som gjutet på dina fina kurvor ju..
    Snygga Quinna! SkålKyss
    Haha, tack underbara! Ska jag vara ärlig har jag aldrig vågat gå ut i dom kläderna, hemmafester räcker bra! Flört
    Det är inte utan att man får en liten "girl-crush" på dig med fina Quexet, det är liksom oundvikligt. Glad{#emotions_dlg.flower}Kyss

Jag kan förstå att saker hemma blir festligare om man tar på sig en sån outfit, du är så snygg i din, att jag funderar på att rota fram mina gamla dammiga korsetter och grejer längst bak i garderoben.