• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Tjahopp)
    Quexet skrev 2015-02-26 13:56:25 följande:

Ni har missuppfattat killar, det var ju ben o fötter idag! 

Men eftersom ni är så vackra kan vi släppa det för den här gången! WOW! Trodde aldrig att jag skulle kunna tycka att en bild på fötter faktiskt är sexig! Till råga på allt kastar du upp två vansinnigt heta bilder! 

Jag förstår inte:)? Kan du visa?
  • Anonym (Mamita)
    Jon the papa skrev 2015-02-26 13:04:17 följande:

Haha vet inte ifall man ska bli svartsjuk eller lätt upphetsad XD Fast så fina som ni två är så gör det inget Solig

Och mamita..... ROTA!!! Det tror det är någon grundlag att visa upp dig i detta du nämt!! 

Anonym (Mamita) skrev 2015-02-26 12:50:27 följande:
    Vilken snygg rygg!!
    Du är grann att se på papa Jon! Du måste verkligen vara stolt över dig själv, vilken skillnad!
    Och kul för din egen del att du har nu & då bilder så du själv kan se resultaten.

När jag var gravid gick jag upp 30kg, man kan nog påstå att jag tog ätandet till nya nivåer under dom månaderna haha... Tog något år att gå tillbaka till min "ordinarie" kropp. 

Hur som är du jätte fin Papa Jon! Kyss

Åh tack fina du Hjärta Glad 

Och det finns ju inte såååå många "för" bilder på mig så blir ett visst återanvändande. Men det va ju där jag va på "toppen" av min vidd så att säga hehe. 

Haha jäkla ångar va de ska ställa till med XD! Fast jag gjorde en sån där klassisk grej. Jag gick upp närmare 20 kilo under graviditeten.... Bara det att lillans mamma gick upp 12 kilo som typ va borta månaden därpå och jag gick upp 15 kilo till Kräks Haha skyller till viss del på att man kan likna henne i det närmast med en bullbakande feeder XD Och jag glad i mat hehe. 

Fast det är jag ju fortfarande. Och äter väl mer gott nu än va jag gjorde innan. Bara skippa det där med ris, pasta, potatis och mjöl så rasa 35 kilo bort utan ett bekymmer. Fast blev ju bara "smal" så nu får en ligga i så man blir "sängkammarsnygg" också Solig 

Men dina bilder är allt nått man "väntar" på :) Och alltid drar en suck av att se Glad hehe vilka tankar och fantasier som drar igång så lätt också behöver väl inte nämnas heller XD 

En harmlös slängkyss skickas :D 

Och ROTA NU! Drömmer

Hahaha, ja du papa Jon, En vacker kvinna med en så härlig insida som Quexet tror jag dom flesta blir lite kär i? Nått annat vore konstigt.

Ja, jag tror faktiskt att jag ska ge mig in på safari i garderoben och se vad jag kan rota fram Kanske något kul till fredags och lördags temat.... 

Hahaha, så det var sympati ätandet var boven?
    Tror många män går igenom det faktiskt, har sett det på flera i min omgivning.
    Sängkammar snygg är du ju redan dessutom hörrö Papa.

Vilken ära att få vara med i dina fantasier, jag hoppas jag sköter mig?
    Jag har hittills inte råkat på klagomål i verkliga livet, så jag hoppas att jag håller måttet i fantasin också...
     Kyss

• Nymulen
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-26 13:49:39 följande:

Snyggt där mulen!

Tack fina pillan Hinner som vanligt inte se dina bilder innan dom försvinner...
    Pentra skrev 2015-02-26 13:44:31 följande:

Gubbvarning??? Nej, absolut inte! Snarare varning för läcker överkropp! :-P ... /Pentra

Tack! Jag ökar nog på medelåldern här lite.
    Just do it again and again.
  • Quexet
    Charlotte73 skrev 2015-02-26 09:47:10 följande:

Fula fötter! Var så god!

Hahaha, om du tycker att dina fötter är fula undrar då vad du kommer tycka om mina! Tyst
    SegaMorsan skrev 2015-02-26 09:55:20 följande:

Måndag - Händer.

Tisdag - Ögon.

Onsdag - Mage.

Torsdag - Ben/Fötter.

Fredag - Bringa/Bröst.

Lördag - Rumpa.

Söndag - Rygg/Axlar.

Idag har jag snott min bättre hälfts pyjamasbyxor

Konstigt det där, men sambons mjukisar/töjor/kläder är alltid mycket skönare än mina! Tungan ute
  • Anonym (Mamita)
    Charlotte73 skrev 2015-02-26 13:50:48 följande:
    Man blir lite tokig i huvedet av att bara ha en hund o prata m på dagarna:D
    Jo jag känner igen det där med att man blir lite knäpp.
    Jag har fyra hundar... och en katt.... hahaha,
    Jädra tur ingen hör när man pratar med dom bara.
  • Pentra
    Jon the papa skrev 2015-02-26 13:56:14 följande:
    Haha tack ???? Fast det är liksom inte så "svårt" med självdisiplinen när man äter Haha. Äta sig ner i vikt/omfång och träna för att piffa till :) Ursäktar att det blev lite matporr så får kompencera men en gammel duschmig :)

Åh! Och jag som bara ätit 2.5 dl yoghurt och 20 g müsli idag och är superhungrig redan innan de här läckra bilderna. Nu så är jag ju ännu hungrigare..., på fler sätt än ett... Mmm... Ser sååå gott ut! Alltihop! Och den sista bilden ; föreställer den huvudrätt eller efterrätt? ? ... /Pentra
  • Anonym (Mamita)
    Quexet skrev 2015-02-26 13:56:25 följande:
    straight arrow skrev 2015-02-26 08:15:57 följande:

Ni har missuppfattat killar, det var ju ben o fötter idag! 
    Men eftersom ni är så vackra kan vi släppa det för den här gången! Kyss
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2015-02-26 09:29:28 följande:

Var det fötter och ben i dag?

WOW! Trodde aldrig att jag skulle kunna tycka att en bild på fötter faktiskt är sexig! Till råga på allt kastar du upp två vansinnigt heta bilder! Hjärta

Näeeeee Quexet, där är vi inte överens angående killarna...
    Fot-tema är fot-tema, och följer man inte temat borde det kompenseras med minst 3 olika bilder på överkropp ur valfria vinklar.... tycker jag.. OskyldigDemon
  • Quexet
    Charlotte73 skrev 2015-02-26 11:31:26 följande:
    Var det sånna ben..??:/
    Åååh, vilken härlig vårbild! {#emotions_dlg.flower}
    Jon the papa skrev 2015-02-26 12:03:58 följande:

Haha jaja. Fötter va det här då :D

Haha, ja det är bäst att lyda, tror "Morsan" har värre straff för olydnad än mig! Flört
    Nymulen skrev 2015-02-26 12:11:09 följande:

Missade bilden. Gubbvarning.

Gubbvarning? Tycker att det ser riktigt bra ut! Glad

• Anonym (Rumpa ;))

Ben o fötter idag asså, då testar vi de ;)

• Quexet
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-26 12:24:21 följande:
    Det är inte utan att man får en liten "girl-crush" på dig med fina Quexet, det är liksom oundvikligt. Glad{#emotions_dlg.flower}Kyss

Jag kan förstå att saker hemma blir festligare om man tar på sig en sån outfit, du är så snygg i din, att jag funderar på att rota fram mina gamla dammiga korsetter och grejer längst bak i garderoben.
    Det tycker jag absolut att du ska göra, så får vi lite bildbevis också! Kyss

Så jag stämmer in i Jons kör "Börja rota NU!" Drömmer