• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Nymulen
    Quexet skrev 2015-02-26 14:17:45 följande:

Åååh, vilken härlig vårbild! Haha, ja det är bäst att lyda, tror "Morsan" har värre straff för olydnad än mig! Gubbvarning? Tycker att det ser riktigt bra ut! 

Jag kanske slipper undan det där med fötter då?
    Just do it again and again.
  • Pillare

Jag tycker det är bäst om jag hoppar över mage, bröst, fötter, ben osv med mina bilder.

• Quexet
    Jon the papa skrev 2015-02-26 13:56:14 följande:
    Haha tack ????

Fast det är liksom inte så "svårt" med självdisiplinen när man äter

Haha. Äta sig ner i vikt/omfång och träna för att piffa till :)

Ursäktar att det blev lite matporr så får kompencera men en gammel duschmig :)
    Åååh, jag som är så hungrig! Obestämd
    Matporr är okej så länge man kompenserar med något vackert! Kyss

För mig skulle det vara svårt ändå, jobbar nästan bara kvällar o dom dagar man är ledig måste man ta resten av vardagssysslorna... Obestämd Så det här med mat är något som lätt glöms bort. Tungan ute
    Anonym (Tjahopp) skrev 2015-02-26 14:01:15 följande:
    Jag förstår inte:)? Kan du visa?
    Haha, vi får se, fötter är inte riktigt min grej! Solig
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-26 14:04:30 följande:
    Hahaha, ja du papa Jon, En vacker kvinna med en så härlig insida som Quexet tror jag dom flesta blir lite kär i? Nått annat vore konstigt.

Ja, jag tror faktiskt att jag ska ge mig in på safari i garderoben och se vad jag kan rota fram Kanske något kul till fredags och lördags temat.... 

Hahaha, så det var sympati ätandet var boven?
    Tror många män går igenom det faktiskt, har sett det på flera i min omgivning.
    Sängkammar snygg är du ju redan dessutom hörrö Papa.

Vilken ära att få vara med i dina fantasier, jag hoppas jag sköter mig?
    Jag har hittills inte råkat på klagomål i verkliga livet, så jag hoppas att jag håller måttet i fantasin också...
     Kyss

Oj tack härliga du! Blir lite generad nu! Skäms
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-26 14:15:03 följande:
    Näeeeee Quexet, där är vi inte överens angående killarna...
    Fot-tema är fot-tema, och följer man inte temat borde det kompenseras med minst 3 olika bilder på överkropp ur valfria vinklar.... tycker jag.. OskyldigDemon
    HELT RÄTT! Att inte jag tänkte på det?! Tur att du finns Mamita! Oskyldig
    Anonym (Rumpa ;)) skrev 2015-02-26 14:19:07 följande:

Ben o fötter idag asså, då testar vi de ;)

Vackert! {#emotions_dlg.flower}

• Jon the papa
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-26 14:04:30 följande:

Hahaha, ja du papa Jon, En vacker kvinna med en så härlig insida som Quexet tror jag dom flesta blir lite kär i? Nått annat vore konstigt.

Ja, jag tror faktiskt att jag ska ge mig in på safari i garderoben och se vad jag kan rota fram Kanske något kul till fredags och lördags temat.... 

Hahaha, så det var sympati ätandet var boven?

Tror många män går igenom det faktiskt, har sett det på flera i min omgivning.

Sängkammar snygg är du ju redan dessutom hörrö Papa.

Vilken ära att få vara med i dina fantasier, jag hoppas jag sköter mig?

Jag har hittills inte råkat på klagomål i verkliga livet, så jag hoppas att jag håller måttet i fantasin också...

Haha ja, man va ju tvungen att uppleva det tillsammans med henne XD

Haha åååhh ja det gör du! Haha så foglig, men med bus i blicken ;)

Så hoppas din jakt hittar skatter så vi får beskåda lite mer som ger upphov till hett huvudsnurr :)
    Pentra skrev 2015-02-26 14:11:56 följande:

Åh! Och jag som bara ätit 2.5 dl yoghurt och 20 g müsli idag och är superhungrig redan innan de här läckra bilderna. Nu så är jag ju ännu hungrigare..., på fler sätt än ett... Mmm... Ser sååå gott ut! Alltihop! Och den sista bilden ; föreställer den huvudrätt eller efterrätt? ? ... /Pentra

Haha men byt ut det mot äggröra med smör och stekt sidfläsk så slipper du hunger nästkommande 5-7 timmar. Mesta müslin är ju mer eller mindre socker som man blir vrålhungrig snabbt igen av.

Hehe effterätt med vispad grädde går nog att ordna ;) Kan tom bli rikgtigt proteinrikt :D
    Quexet skrev 2015-02-26 14:17:45 följande:

Åååh, vilken härlig vårbild! Haha, ja det är bäst att lyda, tror "Morsan" har värre straff för olydnad än mig! Gubbvarning? Tycker att det ser riktigt bra ut! 

Haha hymn men lyda är så så tråkigt och straff kan ju va kul :D
  • Anonym (pillllan)
    Nymulen skrev 2015-02-26 14:05:06 följande:
    Tack fina pillan smile1.gif Hinner som vanligt inte se dina bilder innan dom försvinner...
    Brukar vara så
  • Jon the papa
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-26 14:15:03 följande:

Näeeeee Quexet, där är vi inte överens angående killarna...

Fot-tema är fot-tema, och följer man inte temat borde det kompenseras med minst 3 olika bilder på överkropp ur valfria vinklar.... tycker jag.. 

Haha förlåt :(

Men det va ett par fötter med där också och halva duschbilden är ju ben iallafall :D
  • Pillare
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-26 14:40:47 följande:

Brukar vara så

Orättvis?
  • Nymulen
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-26 14:40:47 följande:

Brukar vara så

Synd. Det brukar ju vara sött som godis; -)
    Just do it again and again.
  • Anonym (Tjahopp)
    Anonym (Tjahopp) skrev 2015-02-26 14:48:59 följande:

Ben å fötter

Hårig å vinterblek