• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • MaryM
    Quexet skrev 2015-02-26 22:11:19 följande:

Försökte hitta någon gammal benbild, men det gick sådär... 

Här är det bästa jag kunde åstadkomma i alla fall... 

God natt, puss & kram 

Alltså jag tror inte ett enda ord från din andra tråd. Överviktig och stor rumpa?? Du är ju skitsnygg.
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Quexet
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2015-02-26 22:16:05 följande:

Äsch, alltid retar eller gläder det någon...

lite fötter, mycket rumpa i det obeskurna originalet

Kan bara säga.... WOW! Skål
  • Anonym (Mamita)
    Pentra skrev 2015-02-26 22:05:58 följande:

Vacker, så vacker! Och lämnat alldeles lagom åt fantasin... ... /Pentra

Tack Pentra!!

Lagom är alltid bäst.. Man ska ju lämna det bästa till sist sägs det
  • Pillare
    MaryM skrev 2015-02-26 22:19:59 följande:

Alltså jag tror inte ett enda ord från din andra tråd. Överviktig och stor rumpa?? Du är ju skitsnygg.

Eller hur???
  • Anonym (Mamita)
    Borkason skrev 2015-02-26 22:07:03 följande:

Tack sötisar, ni gör mig generad 

Vet du en sak Borka, du Påminner mig faktiskt lite om en kille som gick i min klass på gymnasiet, som jag hade en liten crush på..

Samma typ av kroppsbyggnad och så
  • Quexet
    Pillare skrev 2015-02-26 22:20:41 följande:
    Eller hur???
    MaryM skrev 2015-02-26 22:19:59 följande:
    Aaaaw! Tack finingar! Solig

Nu är "min tråd" skriven med glimten i ögat, o jämfört med vissa skönhetsideal. Så enligt skönhetsideal (o vissa byxstrl) har jag stor rumpa, o enligt bmi o crap har jag 10-15 kg övervikt, så det är ingen lögn. Solig

• Anonym (Kurvig 2)
    Quexet skrev 2015-02-26 22:27:09 följande:

Aaaaw! Tack finingar! 

Nu är "min tråd" skriven med glimten i ögat, o jämfört med vissa skönhetsideal. Så enligt skönhetsideal (o vissa byxstrl) har jag stor rumpa, o enligt bmi o crap har jag 10-15 kg övervikt, så det är ingen lögn. 

Hmm,ursäkta men enligt vilka uträkningar då? Om DU skulle ha 10-15 kg övervikt skulle jag alltså lida av fetma

Å jag som äntligen börjat acceptera och ibland till o med tycka om min kurviga kropp...
  • Anonym (Mamita)
    Celines Essence skrev 2015-02-26 22:09:41 följande:

Det är väldigt praktiskt att "glömma" underkläderna hemma hos honom... Så varsamt blir de aldrig tvättade annars...

Haha!!

Underbart, sånt gillas!

Alla män borde erbjuda den servicen till oss kvinnor tycker jag. Kan man åberopa det som en kvinnlig rättighet tro?

Aja, Anton ligger ju verkligen på plus låter det som, och då kommer han antagligen undan med fötterna iaf.
  • MaryM
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2015-02-26 22:33:15 följande:

Hmm,ursäkta men enligt vilka uträkningar då? Om DU skulle ha 10-15 kg övervikt skulle jag alltså lida av fetma

Å jag som äntligen börjat acceptera och ibland till o med tycka om min kurviga kropp...

Du är också väldigt vacker. Inte överviktig alls. Skit i bmi. Jag är 165 cm och väger 68. Tror det är för mycket enligt bmi, men vem bryr sig?
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Pillare
    Quexet skrev 2015-02-26 22:27:09 följande:

Aaaaw! Tack finingar! 

Nu är "min tråd" skriven med glimten i ögat, o jämfört med vissa skönhetsideal. Så enligt skönhetsideal (o vissa byxstrl) har jag stor rumpa, o enligt bmi o crap har jag 10-15 kg övervikt, så det är ingen lögn. 

Bullshit and you know it.