• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Kurvig 2)
    Patrik1982 skrev 2015-02-27 00:20:53 följande:

Ser min tjej ut så där i framtiden med den kroppen så kommer jag vara lyckligt lottad. Lär jag ha svårt att hålla ner den lille om du visade dig naken :$

Puss

Tack, jag ska inte visa mig naken då... i den här tråden åtminstone
    Luftgevär skrev 2015-02-27 06:34:02 följande:

Otroligt vackra kurvor :D streck är si sådär kul, om man tänker efter.

Trevligt att de föll i smaken
  • straight arrow
    MaryM skrev 2015-02-27 05:53:52 följande:

Godmorgon :) nu är jag med på temat :)

Ah mycket snyggt och elegant...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow

Äntligen fredag
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Pentra
    straight arrow skrev 2015-02-27 07:50:47 följande:
    Äntligen fredag

Wow! Och där blev min fredag plötsligt ännu mycket bättre! Biter mig i läppen... ... /Pentra
  • Quexet
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2015-02-26 22:33:15 följande:
    Hmm,ursäkta men enligt vilka uträkningar då? Om DU skulle ha 10-15 kg övervikt skulle jag alltså lida av fetma

Å jag som äntligen börjat acceptera och ibland till o med tycka om min kurviga kropp...
    Haha, som sagt, den tråden är skriven med glimten i ögat + att jag vill peka lite på skeva ideal. Allt handlar inte om size zero o BMI, man måste ha mycket annat för att vara vacker!
    MaryM skrev 2015-02-26 22:38:22 följande:
    Du är också väldigt vacker. Inte överviktig alls. Skit i bmi. Jag är 165 cm och väger 68. Tror det är för mycket enligt bmi, men vem bryr sig?
    Börjar fundera på om det var "boosta Quexetsego dag" igår??! Flört
    Jag tycker alldeles för mycket om allt "onyttigt" för att orka bry mig om BMI eller midjemått. Kör på Take it or leave it filosofin! Skrattande
    Pillare skrev 2015-02-26 22:38:29 följande:
    Bullshit and you know it.
    Allt är relativt, enligt vissa mått mätt, är det så, men det skiter jag i! Skrattande Har viktigare saker att tänkta på! Kyss
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-26 22:40:53 följande:
    Alltså Quexet, med DEN bakdelen i bild kan det ALDRIG bli fel! Du är skitsnygg, och det där är en toppen ben bild! Sov gott.
    Tack vackra du! Börjar verkligen fundera på om ni har skickat ut något massmeddelande "Idag måste ni boosta Quexet!" ? 
    Celines Essence skrev 2015-02-26 22:46:36 följande:
    Självklart ska du tycka om din kurviga kropp. Nej förresten. Du ska älska den. Du är verkligen fin och sexig <3

.... Och Quexet är också vacker...Men så klart fel att skriva överviktig...men visst, sådana där skalor kan bli fel att tolka. Anton hamnar också på "överviktig" enl BMI tror jag...Och det är verkligen fel!, så skit i det båda två
    Det var lite det jag var ute efter i den tråden, + att den var inte särskilt seriöst skriven. Flört Var lite less på flickvänstrådarna så jag gjorde en lite tvärtom. Skrattande (konstigt att ingen nappade på mig?!) 

Jag tycker att ni alla är helt otroligt vackra kvinnor, med både hjärna o hjärta på rätt ställe. Hjärta 

• Quexet
    Anonym (hmmmn) skrev 2015-02-27 00:01:43 följande:

Lite uppochner, ben :)

Åååh, vilken härlig bild, jag blev glad när jag såg den! Solig
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2015-02-26 22:57:19 följande:
    Jag har noll koll på såna där uträkningar, men blev uppriktig förvånad och irriterad om en SÅN FIN kropp som kexets anses överviktig. Det är ju sjukt!!

Och så tänker jag på dom som faktiskt är överviktiga... måste kännas som ett hån och ett slag i ansiktet
    Det ÄR helt sjukt! Om jag tittar mig i spegeln så tycker inte jag att jag ser särskilt överviktig ut, men även om jag hamnar lite för högt på den skalan är det inte säkert att en som är lite större än mig gör det. Vikten är väldigt individuell det är mycket som spelar in. Därför tycker jag att det är fel att gå efter mallar. Vi är inte stöpta i samma form (tänk vad tråkigt det skulle vara)! 
  • Quexet
    ÄngDal skrev 2015-02-27 00:37:39 följande:
    Quexet skrev 2015-02-26 22:11:19 följande:

Försökte hitta någon gammal benbild, men det gick sådär... 
    Här är det bästa jag kunde åstadkomma i alla fall... Obestämd

God natt, puss & kram Kyss

Din rumpa är helt otroligt grym! Så fin, så sexig.
    Tack så mycket! Solig
    Wally skrev 2015-02-27 04:55:22 följande:

Gör om gör rätt..

Bringa idag:)

Härligt! Glad
    MaryM skrev 2015-02-27 05:53:52 följande:

Godmorgon :) nu är jag med på temat :)

Oooh, vilken härlig bild! Riktigt fin! {#emotions_dlg.flower}
    Pentra skrev 2015-02-27 06:15:32 följande:

Alltid lika vacker! Och med en blandning av naturlighet och sensualitet. ... /Pentra

Tack vackra du! Glad Jag blir uppriktigt glad av dina fina komplimanger! Hjärta

• Quexet
    Nymulen skrev 2015-02-27 07:01:39 följande:

God morgon tåden.

God morgon! Drömmer
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2015-02-27 07:21:31 följande:

Dagens:

WOW! Kan ha sett förut, men kan inte se den för många gånger! Otroligt vacker! Hjärta
    straight arrow skrev 2015-02-27 07:50:47 följande:
    Äntligen fredag
    Ja, äntligen fredag, o vacker som vanligt! Drömmer