-
Kommer du hit så kan du får göra det själv ;)Borkason skrev 2015-02-26 19:51:17 följande:Ta av byxorna så får du fotmassage ;) -
Det får du verkligen lov att bjuda på Pentra!Pentra skrev 2015-02-27 09:25:47 följande:Får jag kanske lov att bjuda på fredagsbröst? (Klädd inunder de trista arbetskläderna på jobbet idag?)
Önskar alla härliga människor här inne en trevlig fredag.
/Pentra
Hur tråkiga kläderna utanpå än är så boostar det alltid humöret och veta att man är snygg under. Tack för en vacker bild på en vacker kvinna!
-
Altså du är så jädra snygg, dom kurvorna... Wow!Anonym (Kurvig 2) skrev 2015-02-27 07:21:31 följande:Dagens:
Tack för vi fick följa med dig in i duschen!
-
Härligt!Joce82 skrev 2015-02-27 09:19:43 följande:
Tack det samma!Pentra skrev 2015-02-27 09:25:47 följande:Får jag kanske lov att bjuda på fredagsbröst? (Klädd inunder de trista arbetskläderna på jobbet idag?)
Önskar alla härliga människor här inne en trevlig fredag.

/Pentra

Vilka underbara bröst o härlig färg på bhn!
-
Härlig fredags mageJoce82 skrev 2015-02-27 09:19:43 följande:
-
Har också märkt att det där med storlekar är en ren djungel!Celines Essence skrev 2015-02-27 10:38:20 följande:Jag lägger upp några BH bilder. Tog dem efter att jag skrivit i en tråd om BH:ar där flera kvinnor påstod att jag hade "fel" bh . Upptäckte att det där med storlekar och kupor kan vara lite hur som helst..
Att säga.-" jag gillar A-kupa, B-kupa, C-kupa"...säger inte så mycket...Skiljer ju från modell och butik dessutom...Ett axplock bara...
...och 65 C var definitivt för liten ...skär in som ni ser..
Tyckte den röda var supersöt. 
Väldigt fina bröst dock!
Tack så mycket vackra du!Celines Essence skrev 2015-02-27 10:39:30 följande:Oj vad snygg du är

-
Alltid ett nöje när pilen visar överkroppen!straight arrow skrev 2015-02-27 07:50:47 följande:Äntligen fredag
Jätte fin! -
Härligt att se dig igen, fina kex. Trodde du inte ska jobba denna helg.Quexet skrev 2015-02-27 10:28:45 följande:Börjar dagen med en kombinationsbild från veckan som varit.
Lite händer, lite mage, lite ben, lite fötter o lite bröst.
Ha en trevlig fredag alla, nu ska Quexet iväg till jobbet!
-
Du lyckades få ner flera teman i samma bild, bra jobbat Quexet! Det måste ju vara det som menas med gott&iblandat?Quexet skrev 2015-02-27 10:28:45 följande:Börjar dagen med en kombinationsbild från veckan som varit.
Lite händer, lite mage, lite ben, lite fötter o lite bröst.
Ha en trevlig fredag alla, nu ska Quexet iväg till jobbet!
Och grann som alltid dessutom
Hoppas du får en härlig dag på jobbet!!
-
Celines Essence skrev 2015-02-27 10:38:20 följande:Jag lägger upp några BH bilder. Tog dem efter att jag skrivit i en tråd om BH:ar där flera kvinnor påstod att jag hade "fel" bh . Upptäckte att det där med storlekar och kupor kan vara lite hur som helst.. Att säga.-" jag gillar A-kupa, B-kupa, C-kupa"...säger inte så mycket...Skiljer ju från modell och butik dessutom...Ett axplock bara... ...och 65 C var definitivt för liten ...skär in som ni ser..
Jag får nog vara ärlig att jag föredrar de flesta kupor faktiskt, det viktigaste är hur damen är och inte vad hon har. Ja jag älskar bröst i alla dess olika former och storlekar, ja jag älskar kvinnor... framförallt jag älskar fredagar, man blir ju nästan lite nykär i känslan av fredagar.
Det jag riktigt går i taket av är ett vackert leende och en himmelsk charm då jävlar får man mig lätt på kroken.
Kanske inte så smart att erkänna... ja ens akilleshäl
Nåväl trevlig fredag och tack för dom snygga bh-bilderna.