• Borkason

Helkroppstråden

Ska inte vara sämre jag heller :)
  • Anonym (Mamita)
    Borkason skrev 2015-02-27 17:36:16 följande:

Mager och stort rött skägg?? ;)

Hehe nä men tack för de smickrade orden :) Är du från norra sidan av dalälven eller södra?

Hahaha, nja, skäggväxten hade inte riktigt satt fart på en del av killarna i gymnasiet...

Men jag gillade faktiskt dom taniga lite nördiga killarna bäst. Dom stora skrytmånsarna lämnades åt resten.

Din överkropp och så påminner om han, har du glasögon dessutom Borka? För isf är du nog ännu mer lik han

Jag är en bra bit från dalaälven, åt söder.

Jag bor vid havet jag.
  • MaryM
    Borkason skrev 2015-02-27 17:40:49 följande:

Snyggt!
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • livserfaren
    Borkason skrev 2015-02-27 17:40:49 följande:
    tycker det är så härligt att du framhäver vårt intresse för kvinnofötter
    Borkason skrev 2015-02-27 17:37:43 följande:
    Mums, vilka massagevänliga fötter :)
    bra att du framhäver vårt intresse för kvinnofötter det ska du ha credit för,följer gärna alla bilder på kvinnofötter i den här tråden,ha det bra.
  • Anonym (Mamita)
    livserfaren skrev 2015-02-27 17:51:33 följande:

tycker det är så härligt att du framhäver vårt intresse för kvinnofötterbra att du framhäver vårt intresse för kvinnofötter det ska du ha credit för,följer gärna alla bilder på kvinnofötter i den här tråden,ha det bra.

Då ska du bläddra lite bakåt i tråden. Det var fot-tema igår
  • Charlotte73
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-27 17:38:42 följande:
    Hmm, tror det var rumpa...(?) smile1.gif

Men, får du en bild på både rygg rumpa och ben i samma, kommer garanterat ingen klaga för det. smile1.gif
    Njaaa, min rumpa är tjock.. så vet inte:/
  • livserfaren
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-27 17:54:21 följande:
    Då ska du bläddra lite bakåt i tråden. Det var fot-tema igår
    Jag vet jag noterar men vill inte visa upp mig,inte för att jag skäms alls men det är inte min grej.men tack för inlägget.
  • Påven Johanna
    livserfaren skrev 2015-02-27 18:02:45 följande:

ska sjunga kareoke på Vinyl kryssningen 28 Maj på Cinderella då kommer jag att visa upp mig.

Naken?