• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • straight arrow
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-27 18:59:39 följande:

Nja, är du på västkusten?

Jag är är så långt sydost man kan komma på kartan, i hörnan på kartan ungefär.

Fast erbjuder du en exklusiv visning av överkroppen, skulle jag kunna tänka mig att ro en bit pilen...?

Bästkusten ja... den där exklusiva visningen kan ju genomföras på beställning för de intresserade
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Quexet
    MaryM skrev 2015-02-27 19:50:16 följande:
    Quexet skrev 2015-02-27 19:45:05 följande:

Får bjuda på en bild jag la i en annan tråd tidigare i veckan tills jag kommer hem från jobbet! 

Oooooooh snygga ni är!
    Tack vackra du! {#emotions_dlg.flower}
    livserfaren skrev 2015-02-27 19:52:58 följande:
    Du är såå artig, uppskattar verkligen det, kram
    Tack! Skäms Blir ju generad nu. Glad
    Pillare skrev 2015-02-27 20:05:50 följande:
    Varför då? Du vet ju var jag bor..
    Ja, men jag har punka på cykeln o känns som det är längre att gå än en dunk vin räcker till! Flört

• Anonym (Kaponjär)
    Quexet skrev 2015-02-27 20:41:03 följande:
    Tack vackra du! 
    livserfaren skrev 2015-02-27 19:52:58 följande:
    Du är såå artig, uppskattar verkligen det, kram
    Tack!  Blir ju generad nu. 
    Pillare skrev 2015-02-27 20:05:50 följande:
    Varför då? Du vet ju var jag bor..
    Ja, men jag har punka på cykeln o känns som det är längre att gå än en dunk vin räcker till! 

Haha ska du ha skjuts? Har aptråkigt så skulle fan lätt kunna vara chaufför
  • Anonym (Mamita)
    Jon the papa skrev 2015-02-27 18:42:18 följande:

Mähn denna missa jag ju helt! Fy vilken vacker dama du är 

Haha man utgår väl ifrån sig själv lite ibland och i den världen så är more more :D 

Haha fast det omvända funkar ju såklart med hehe ;) Men får hålla med dig att det känns lite finare med de piffiga bilderna med bara lite diskret visning känns finare :) (Haha du får dock visa hur mycket du vill!!) Och glöm inte dagens bild ;) 

Men längtar till söndagens dag :D

Tack så mycket.

Äsh, du är fin på allihopa tycker jag!

Och du har jätte fin kropp dessutom, men det vet du ju redan?

Vi ska väl se vad jag kan hitta på i dag... Ska in i duschen sen. Då ryker kläderna ju ändå, så då är det kanske läge att ta fram kameran..

Och tack, för all del att du inte har något emot hur mycket jag visar.. ( ) känns skönt och veta att du inte far illa och så... haha..

vad var det på söndag??
  • Anonym (Mamita)
    Pillare skrev 2015-02-27 19:02:17 följande:

Ganska nära mig då..

Så pass? Vart hittar man pillare då?
  • Anonym (Mamita)
    Quexet skrev 2015-02-27 19:45:05 följande:

Får bjuda på en bild jag la i en annan tråd tidigare i veckan tills jag kommer hem från jobbet! 

Mums Quexet!!

Du är så fin ur alla vinklar och vrår!
  • Anonym (Mamita)
    straight arrow skrev 2015-02-27 20:30:59 följande:

Bästkusten ja... den där exklusiva visningen kan ju genomföras på beställning för de intresserade

Det är mycket vackert på västkusten , brukar vara besöka Götet ibland.
  • Pillare
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-27 20:56:20 följande:

Så pass? Vart hittar man pillare då?

Det är ganska hemligt. Finns nog en som kanske vet hur man kan hitta mig, och jag hoppas det stannar så. :-P
  • Anonym (Kaponjär)

Nej nu går jag och kollar på en film, ni kan väl ropa eller något iaf det händer något här typ att Mmmmmamita tar av sig kläderna...

• Anonym (Mamita)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-02-27 20:44:23 följande:

Haha ska du ha skjuts? Har aptråkigt så skulle fan lätt kunna vara chaufför

Stackare, här är med rätt dött kan jag säga..

Tänkte liva upp stämningen på egen hand med ett glas vin sen. (Ett glas vin åt gången till flaskan är slut alltså...)