• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Rumpa ;))
    Dansar alltid nykter skrev 2015-02-27 23:34:42 följande:
    Mmm. Ser härliga ut.

Mer än mullig är härligast.
    De är tur att ni finns som gillar lite större kvinnor ;)
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-27 23:40:45 följande:
    Idag igen åjo jag vet nog vilken kategori den filmen ligger under.....hahaha...'ligger under'....där fick jag till det  

Haha nepp är faktiskt en helt vanlig film, är inne på andra filmen nu. Du är ju porrskadad!
  • Dansar alltid nykter
    Anonym (Rumpa ;)) skrev 2015-02-28 00:09:32 följande:

Det underbaraste jag vet.

En härlig stor rumpa och bröst.

Smala är verkligen inget för mig alls.
  • Anonym (pillllan)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-02-28 00:10:21 följande:

Haha nepp är faktiskt en helt vanlig film, är inne på andra filmen nu. smile2.gif Du är ju porrskadad! smile5.gif
    Hahaha....i know
  • Quexet
    Anonym (Rumpa ;)) skrev 2015-02-28 00:09:32 följande:
    Inte en okej kommentar från en sjukt vacker kvinna! Obestämd
  • llawgaddar

[quote=74935857][quote-nick]Quexet skrev 2015-02-28 00:31:10 följande:[/quote-nick][/quote]

Det är till att vara nöjd ;)

• Luftgevär
    Anonym (Rumpa ;)) skrev 2015-02-27 20:22:34 följande:

Mer än mullig men goa bröst ;)

Alla har vi olika definitioner, men dom ser mer goa ut ;)
  • Quexet
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-02-27 23:22:55 följande:

Jo dom här häftiga gladgubbarna gör man såhär fast då utan mellanslag mellan tecknen... : - D Haha okej! Nej ingen baslåda men helt ärligt jag kan hålla låda så räcker och blir över! Ja jag kan snacka öronen av vem som helst.
    Hahaha, nu kan jag! TACK underbara du! Kyss
    Om du kan hålla låda så jag glömmer bort att det inte finns någon bas är det helt lugnt men att du någonsin kommer prata ner mig live, finns inte.
  • Anonym (Kaponjär)
    Quexet skrev 2015-02-28 00:35:25 följande:
    Hahaha, nu kan jag! TACK underbara du!  Om du kan hålla låda så jag glömmer bort att det inte finns någon bas är det helt lugnt men att du någonsin kommer prata ner mig live, finns inte.

Haha nej men jag kanske kan prata i munnen så du får krupp eller kolik! Det handlar ju inte om att tala ner egentligen utan att vara ett störande moment så någon tappar tråden... Hittar inte syrran din så är lite vilsen hur jag ska kunna krångla till det med inspirationen, provar skicka med tanketankekraft sålänge. Iaf hinner du träffa syrran din innan posten kommer med inspirationen så får du hälsa och ge henne en kram från mig! Nej nu ska jag inte tjata sönder tråden mer ikväll