• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-02 18:56:47 följande:

Det här är ju galet underbart ju! Som klippt och skuret med ett knivskarpt leende, ja du är farlig snygg du.

Smyyyyg kikar du ännu din buse?

Det leendet har smällt några hjärtan genom åren

Fast du har ju fortfarande inte sett min näsa va? Tänk om den är riktigt illa?
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-02 19:08:35 följande:
    Smyyyyg kikar du ännu din buse? Det leendet har smällt några hjärtan genom åren Fast du har ju fortfarande inte sett min näsa va? Tänk om den är riktigt illa?

Haha du anar inte hur mycket jag tittar i smyg! Börjar få det klart för mig faktiskt, killarna har väl fallit som furor. Nej jag har ju inte det, skriver jag att jag skulle vilja se den så ställer väl du mig mot väggen med ett ultimatum eller något annat grymt så jag spelar smart här och låter dig hållas. Iaf så råder det inga tvivel om att helheten i ansiktet är bedårbedårande, går liksom inte att få till det i skallen att något skulle kunna ändra på den bilden man fått upp.
  • Pentra
    straight arrow skrev 2015-03-02 08:58:39 följande:
    God morgon!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Får jag vandra med mina händer och min näsa över din bröstkorg och ner över din mage...? ... /Pentra
  • Pentra
    straight arrow skrev 2015-03-02 08:58:39 följande:
    God morgon!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Får jag vandra med mina händer och min näsa över din bröstkorg och ner över din mage...? ... /Pentra
    Tyler skrev 2015-03-02 09:38:52 följande:
    Sugen så här på morgonkvisten

Såå snyggt! ... /Pentra
  • Pentra
    NyttNamn skrev 2015-03-02 14:19:27 följande:
    Mmmmåndagar är ju förjävla tråkiga alltså!! 
    Pour some sugar on me...

Vilken trevlig bild. Och tack för tipset om hur man kan förgylla en alltför vanlig måndag. ... /Pentra
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-02 19:18:09 följande:

Haha du anar inte hur mycket jag tittar i smyg! Börjar få det klart för mig faktiskt, killarna har väl fallit som furor. Nej jag har ju inte det, skriver jag att jag skulle vilja se den så ställer väl du mig mot väggen med ett ultimatum eller något annat grymt så jag spelar smart här och låter dig hållas. Iaf så råder det inga tvivel om att helheten i ansiktet är bedårbedårande, går liksom inte att få till det i skallen att något skulle kunna ändra på den bilden man fått upp.

Äsh, jag smög med här ett tag innan jag delade med mig..

Du spelar bra som ligger steget före, självklart hade jag använt min kvinnliga list och kommit med något ultimatum för att få dig mindre hemlig.. schack matt..

Är du lika snygg som du är bra på att ge komplimanger kan jag inte tänka mig annat än att herr Kaponjär har en hel del damer runt lillfingret.
  • Borkason
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-02 19:02:45 följande:

Fina du!

Egentligen måste det vara guld som kvinna att träffa en "fot-kille". Jag har ALDRIG fått en fotmassage av någon man, någonsin faktiskt..

Sambon klagar inte iaf :)

Men jag vill massera ALLA kvinnor med fina fötter! Och du din stackare som aldrig fått nåt borde komma hit bums så jag får ta din "oskuld" :)
  • Anonym (Mamita)
    Borkason skrev 2015-03-02 19:32:46 följande:

Sambon klagar inte iaf :)

Men jag vill massera ALLA kvinnor med fina fötter! Och du din stackare som aldrig fått nåt borde komma hit bums så jag får ta din "oskuld" :)

Jag kan tänka mig att din sambo måste vara väldigt nöjd, utöver det är du ju snygg också.

Jag ska spara oskulden på mina fötter till dig Borka, det lovar jag! kommer (mot förmodan) någon annan nära, så blir det "hands off mister"...
  • Borkason
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-02 19:40:33 följande:
    Jag kan tänka mig att din sambo måste vara väldigt nöjd, utöver det är du ju snygg också.

Jag ska spara oskulden på mina fötter till dig Borka, det lovar jag! kommer (mot förmodan) någon annan nära, så blir det "hands off mister"...
    Tack, du är ljuvlig :)

Lägger upp en reprisbild, som den sjukling jag är för tillfället :P

• Anonym (Mamita)
    Borkason skrev 2015-03-02 19:45:52 följande:

Tack, du är ljuvlig :)

Lägger upp en reprisbild, som den sjukling jag är för tillfället :P

En favorit i repris, tackar vi för!