• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Quexet
    NyttNamn skrev 2015-03-02 20:10:04 följande:

En kvällspuss!! (min mobil ville autocorrecta till kvällsrunk - vad konstigt det hade blivit

Wow, vilken kyssvänlig mun! Kyss
    Tycker dock att det hade varit lite kul om du lät det stå "kvällsrunk"
    Pillare skrev 2015-03-02 20:26:06 följande:
    Visst har jag krav på dig, men inte liksom du har nånsin lyssnat på mig, va? Eller blir jag överraskad nu? :-P
    Ja, jag har lyssnat på dig många gånger...! Men tom jag har gränser (även om det inte verkar så alla gånger!) Tungan ute
    tilde1 skrev 2015-03-02 20:30:39 följande:

En bild

En vacker bild! Solig

• Quexet
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-02 20:03:12 följande:
    Se, nu har bytte jag färg (från mina underbara rosa!), har ätit lite sparris o har nästan fått allt gjort som jag har lovat att jag ska göra idag!
    ALLA på jobbet är lite lätt chockskadade, sambon hade inte en aning om att jag änns ägde andra färger på underkläderna så han var lite orolig att jag var över till grannen o stal ett par i morse! Flört
  • killen

En bild

.... säger mer än 1000 wow :D

Grymt fin :)
  • Pillare
    Quexet skrev 2015-03-02 20:34:31 följande:

Ja, jag har lyssnat på dig många gånger...! Men tom jag har gränser (även om det inte verkar så alla gånger!)

Jasså? När? Alltså jag lyssnade på dig igår kväll och fick ett huvudvärk...
  • Pillare

En bild

hallå igen Tilde! Har inte sett dig på länge.
  • Anonym (Mamita)
    Quexet skrev 2015-03-02 20:19:21 följande:

Så vacker! 

Tack mitt fina Quex!!

och vet du vad Jag INTE missade i natt då? Jag sov, vaknade som på beställning, och tittade på telefonen...

Vad SNYGG du är osminkad!
  • NyttNamn
    Quexet skrev 2015-03-02 20:34:31 följande:
    Wow, vilken kyssvänlig mun! Kyss
    Tycker dock att det hade varit lite kul om du lät det stå "kvällsrunk"
    Pillare skrev 2015-03-02 20:26:06 följande:
    Visst har jag krav på dig, men inte liksom du har nånsin lyssnat på mig, va? Eller blir jag överraskad nu? :-P
    Ja, jag har lyssnat på dig många gånger...! Men tom jag har gränser (även om det inte verkar så alla gånger!) Tungan uteEn vacker bild! Solig

Hade först inte tänkt ändra  
    Pour some sugar on me...
  • phak

En bild

Härlig bild Tilde! Kör en topless jag oxå ;)
  • Quexet
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-02 20:47:05 följande:
    Tack mitt fina Quex!!

och vet du vad Jag INTE missade i natt då? Jag sov, vaknade som på beställning, och tittade på telefonen...

Vad SNYGG du är osminkad!
    Hahaha, ajajaj... Trodde faktiskt att jag var tillräckligt snabb! Tyst
    Sen har jag gått o nynnat på den där j*kla låten hela dagen, o jag tycker verkligen inte om den låten! Skrikandes
  • Quexet
    NyttNamn skrev 2015-03-02 20:57:26 följande:
    Hade först inte tänkt ändra  
    Haha, du skulle inte ha gjort det. Undrar hur många som skulle reagera? Oskyldig