• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • ÄngDal
    Celines Essence skrev 2015-03-04 09:51:25 följande:

Bjuder på en påklädd bild i dag

Wow, vilken grymt läcker, sexig och fantastiskt välformad och fin rumpa du har. Jag förstår att Anton är galen i dig.
  • Borkason
    Anonym (Gillar) skrev 2015-03-04 09:09:52 följande:

Har varit mycket rumpbilder från mig den senaste tiden så här kommer en på framsidan istället! 

O för Borkas skull lät jag fötterna vara kvar även om dom inte syns så bra! 

Ha en underbar "lillördag" allihopa, det har jag planer på att ha! 

Underbart fin snygging! Du förgyllde min dag med din vackra kropp :)
  • ÄngDal
    Anonym (Gillar) skrev 2015-03-04 09:09:52 följande:

Har varit mycket rumpbilder från mig den senaste tiden så här kommer en på framsidan istället! 

O för Borkas skull lät jag fötterna vara kvar även om dom inte syns så bra! 

Ha en underbar "lillördag" allihopa, det har jag planer på att ha! 

Din rumpa är ju otroligt fin. Men din framsida är verkligen något att vila ögonen på. Vilka härliga bröst och magen är otrolig. Trosorna sitter så snyggt på ett perfekt höftparti och benen är lika fina som resten av dig.
  • Anonym (pillllan)
    Beverly Marsh skrev 2015-03-04 13:22:40 följande:
    Snygga jeans! Avis på att du ser så brun ut med! Het som smet ;)
    Tack med blixt så blir man ganska brun 
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-03-04 13:33:36 följande:
    Vadå för väder?? Hos mig skiner solen och extra mycket dessutom när jag får njuta av din fantastiska skönthet Pilllllllllllllan...
    Solen skiner här med och värmer på ordentligt kanske inte är så långt mellan ändå  
    tack looooooooooooooosten 
  • Anonym (pillllan)
    Underhill skrev 2015-03-04 13:39:24 följande:
    De låter det :)...*hua*...ser hur dammvippan svingas Tungan ute
    Hahahah....jo du, här städas det så dammet bara yr
  • Quexet
    Anonym (pillllan) skrev 2015-03-04 12:47:52 följande:

Kör en dagens outfit!!
    *trotsar vädret*

Vacker som vanligt! Solig
  • Quexet
    Anton Chigurh skrev 2015-03-04 11:56:11 följande:
    Herrejävlar...Hjärta Hjärta Hjärta....GUMMAN !!!.....AAAAAAAAAH...littleman1.gif.......bed.gif

Jag håller mig till. Påklätt.

Puss
    Inte för att vara taskig Anton, men jag missade din bild då du hade citerat din underbara kvinna, lite svårt att slita ögonen från den varelsen... Drömmer

Men nu när jag upptäckte den måste jag återigen säga Wow! Solig
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (pillllan) skrev 2015-03-04 12:47:52 följande:
    Kör en dagens outfit!! *trotsar vädret*

En outfit som är inne! Ja på soffan! Förbannat vackert, ja du och din kropp klär ju mindre hela kläder du har, malar är nog ett av mina favoritdjur ja det och grävlingar!
  • Anonym (Gillar)
    Beverly Marsh skrev 2015-03-04 13:09:37 följande:

Men wow vilken mage! Din lilla läckerbit *visslar*

åååh, tack härliga du! Solig