• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Borkason
    Mandis90 skrev 2015-03-04 16:51:59 följande:
    Instämmer fullt, du är jättevacker på din bild :)
  • Mandis90
    Anton Chigurh skrev 2015-03-04 11:43:54 följande:
    Bästa tänkbara början, Mandi, och ett otroligt vackert slut.Glad
    GladHjärta
  • LostInTranslation
    Mandis90 skrev 2015-03-04 16:51:59 följande:
    Tack snälla SkrattandeHjärta
    Sällar mig även jag till den hyllningskören! Du är ljuvlig, precis som jag föreställt mig att en Mandis skulle vara.....men första och sista lät så definitivt på något vis...Obestämd
  • Quexet
    Borkason skrev 2015-03-04 16:45:25 följande:
    Borka mår bättre idag :)
    Härligt att höra (o se för den delen!) Oskyldig
  • Pillare
    LostInTranslation skrev 2015-03-04 16:46:07 följande:

Nejdå....intensivt sökande bara. Med tanke på att till och med jumbojets kan vara svåra att hitta så lär det här sökandet kunna pågå ett tag utan minskad styrka.Ja det är väl egentligen allas vårt sökande efter Pilllan som håller denna tråd vid liv. 

Vem är hon, Vad heter hon, var kommer hon ifrån?Tala om för oss, vem den flickan e'!Hon e' flickan, som gör allt för å göra mig lyckligFlickan, som bara vill mig välHon e' flickan, som gör allt för å göra mig lyckligDen enda flickan för min rastlösa själ

Jag är tyvärr inte lika bra som du på att skriva trevliga och fina saker, men jag håller med.
  • Anonym (Kaponjär)
    LostInTranslation skrev 2015-03-04 16:46:07 följande:
    Nejdå....intensivt sökande bara. Med tanke på att till och med jumbojets kan vara svåra att hitta så lär det här sökandet kunna pågå ett tag utan minskad styrka.
    Pillare skrev 2015-03-04 16:12:04 följande:
    En till som söker efter dig? Och jag som trodde att jag hittade...
    Ja det är väl egentligen allas vårt sökande efter Pilllan som håller denna tråd vid liv.  Vem är hon, Vad heter hon, var kommer hon ifrån?Tala om för oss, vem den flickan e'!Hon e' flickan, som gör allt för å göra mig lyckligFlickan, som bara vill mig välHon e' flickan, som gör allt för å göra mig lyckligDen enda flickan för min rastlösa själ

Nej hon är flickan som drog sin kos! Vet inte om din tidigare kommentar var meningen men den blev förbannat fel...
  • Sux
    Borkason skrev 2015-03-04 16:45:25 följande:
    Borka mår bättre idag :)
    Oskyldig
  • ÄngDal
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-03 21:52:56 följande:

Härligt!

Jag börjar...

Jag är i ett badrum...

Badrummet har kakel på golvet...

Vitt kakel...

Med fogmassa emellan det vita kaklet...

Här får du till och med bild på när jag står i badrummet (eftersom jag är förbannat generös med ledtrådar som du ser)

Ojojoj, du är verkligen väldigt, väldigt attraktiv, Mamita! Så fin kvinnlig kropp med kurvorna på exakt rätt ställe :) och vilka läppar... Mjau!
  • Anonym (Jossan)
    ÄngDal skrev 2015-03-04 17:41:13 följande:
    Ojojoj, du är verkligen väldigt, väldigt attraktiv, Mamita! Så fin kvinnlig kropp med kurvorna på exakt rätt ställe :) och vilka läppar... Mjau!
    Apropå läppar. Någon som vet vad vår lille vän "läppar" tog vägen? Fast skönt att just dessa läppar verkar ha förseglats för gott ;)
  • Borkason
    Sux skrev 2015-03-04 17:38:51 följande:
    Oskyldig
    Åh, var inte så skenhelig nu raring ;) Fram med lustkänslorna bara!