• FjärilVingad73

Helkroppstråden

NyttNamn skrev 2013-04-19 13:49:35 följande:

Den gruppen har jag sökt in till flera ggr... Men jag blir aldrig godkänd medlem - det faller alltid på samma sak!! Skrikandes 
    Alltså, nånstans måste man ju dra en gräns. Och en erigerad kuk är lägstakravet, tyvärr. Obestämd

Funderat på könsbyte? Då kan det fungera, kanske.... Cool
  • Anonym
    NyttNamn skrev 2013-04-19 13:49:35 följande:

Den gruppen har jag sökt in till flera ggr... Men jag blir aldrig godkänd medlem - det faller alltid på samma sak!! Skrikandes 
    Att du inte kan få till en erigerad penis? ;)
  • NyttNamn
    FjärilVingad73 skrev 2013-04-19 13:53:11 följande:
    Alltså, nånstans måste man ju dra en gräns. Och en erigerad kuk är lägstakravet, tyvärr. Obestämd

Njae... Kan jag ju ärligt säga att jag aldrig funderat på... Och då har jag ändå funderat på måånga konstiga saker i mina dagar... Drömmer

Men det är det alltså? Då ska jag inte ansöka igen faktiskt... Helt dum är jag ju inte! Tungan ute
    Äsch! /NN
  • NyttNamn
    Anonym skrev 2013-04-19 13:54:04 följande:
    Att du inte kan få till en erigerad penis? ;)

Det har jag faktiskt inga problem med alls - jag vet precis hur jag ska göra för att få den erigerad, oftast behöver jag inte göra särskilt mycket alls...

Problemet är väl i så fall vem den sitter på Tungan ute
    Äsch! /NN
  • rosanattlinne1
    NOEL75 skrev 2013-04-19 12:53:33 följande:
    Mmmm het bild nattlinnet...Ser ut som att bröstvårtorna vill komma ut  Skål
    tack ;) 
  • NOEL75
    FjärilVingad73 skrev 2013-04-19 13:52:10 följande:
    Måste vara ett elände att vara så poppis, Noel...
    Det är lite krävande ibland! Men det är ju bara ren och skär kärlek som slängs över mig från alla håll, så jag måste säga att jag är väldigt nöjd ändå. Tänk att jag är så otroligt älskad!! Oskyldig
    FjärilVingad73 skrev 2013-04-19 13:53:11 följande:

Har hört att ett par tjejer blivit insläppta efter att de spänt på sig stora strap-ons. Det är alltid värt att försöka med det... 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    justnextdoor skrev 2013-04-19 14:08:44 följande:
    Puttex är det möjligtvis en gammal känd FL profil bakom det nicket?
    Ja det är puttefnasket som är tillbaka.
  • NyttNamn
    justnextdoor skrev 2013-04-19 14:08:44 följande:
    Puttex är det möjligtvis en gammal känd FL profil bakom det nicket?

Om du tänker på den jag tror du tänker på, så skulle jag inte tro det... Kyss (Lagom kryptiskt, visst?! *S*)
    Äsch! /NN
  • Meddelande borttaget