• nord
    rosanattlinne1 skrev 2013-04-20 13:46:25 följande:
    vi kan byta till rumpor ett tag kanske ;D

that is one high quality ass jag behövde lite inspiration.
  • Anonym
    ulfsas skrev 2013-04-19 10:02:41 följande:
    Nä, tyvätt. Hade gärna velat bli dock.Drömmer
    Du? Det är skrämmande att du som om är Flygkapten inte vet att ALL elektronisk utrustning skall vara avstängd under start och landning, detta gäller även på flightdeck
    .Flightmode likaså. Läs på!
    Punkt.

Mvh

Flygvärdinnan
  • ulfsas
    justnextdoor skrev 2013-04-20 12:12:22 följande:
    Oj oj oj!!! Solen skiner!! Vackra kvinnor!

Ulfsas! Flög du idag? Kanske körde du mig då?
    Nej, idag är jag ledig.
    Skall just till att gå ut och se om någon dansant tjej finns på det lokala haketSkrattande 
    Man, flygkapten, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • ulfsas
    Anonym skrev 2013-04-20 18:17:25 följande:
    Du? Det är skrämmande att du som om är Flygkapten inte vet att ALL elektronisk utrustning skall vara avstängd under start och landning, detta gäller även på flightdeck
    .Flightmode likaså. Läs på!
    Punkt.

Mvh

Flygvärdinnan
    Då är du nog lite fel ute. Förutom att det är jag som bestämmer om och var jag har på i cockpit såsom kameror och filmkameror. Detta eftersom det är jag som bestämmer ombord.
    Telefoner har vi exempelvis alltid avstängda.
    Jag har exempelvis haft några journalister som filmat och plåtat i cockpit. Fick förfrågan av bolaget och om jag godkände att de då just filmade och tog kort. För övrigt så har vi iPads, en per pilot, på i cockpit med flightmode på naturligtvis detta även i start och landning. Snart kommer alla våra in och utflygnings''papper'' att vara på iPaden även då under hela flygningen.

Inte så smart att vara så kategorisk om man inte har torrt på fötterna.

Kanske dags att ta fram manualen och läsa på. 

Mvh

KaptenGlad 
    Man, flygkapten, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-04-20 23:18:13 följande:

Läs OMA eller var det B.. Struntsamma att du tillåter besök på F/D. Det är no-no att ha på elektronik på under start och landning..

Mvh

Flygvärdinnan

Som även ber dig att ta bort din sidfot. Alla på SAS vet att du är desperat och raggar hejvilt.   ,

Om du frågar mig, vilket du inte gör

Dtitt yrke gör inte att du får fler hugg, inte på FL. Jösses, varför raggar du inte med din personlighet?   
  • Meddelande borttaget