Helkroppstråden
:/ Vart sugen på fotmassage:/
:/ Vart sugen på fotmassage:/
Fredag, då kan man utan att skämmas lägga ut två bilder?! 
Ha en underbar helg!
Puss o kram
Ahhhhh fotbad <3 Sorry men jag nördade loss lite och fotade. Vattenytan såg så jäkla häftig ut när man kör massage. Var dock svårt att fånga.
Men iaf lite fötter till vackra Borka!!
Börjar kallna nu så jag får la hoppa in i duschen snart. Men ack så gott. Varför gör jag inte detta oftare. :-s

Saknar bilder från dig dock? 
Så kameran var nog ovanligt snäll mot mig! 

Ahhhhh fotbad <3 Sorry men jag nördade loss lite och fotade. Vattenytan såg så jäkla häftig ut när man kör massage. Var dock svårt att fånga.
Men iaf lite fötter till vackra Borka!!
Börjar kallna nu så jag får la hoppa in i duschen snart. Men ack så gott. Varför gör jag inte detta oftare. :-s

Måste ju skryta om mitt nya badrum... Nu för tiden har jag en dusch med inbyggd ryggmassage, ångbastu, bubbelbad o fotmassage! 
Jobblördag, men ledig söndag! Bästa helgen! Tack snälla du! Åååh, tack vackra du! Saknar bilder från dig dock? Haha, oj, tack! Kan väl avslöja lite vackert att dom användes i träning sist för fyra år sedan! Så kameran var nog ovanligt snäll mot mig! Vad glad jag blev nu! Ser grymt härligt ut! *Inte ett dugg avundsjuk* fast jag har två (!) egna! Haha, det är nog gränsfall?! Har dock inte ditt nummer kvar... Lite dåligt utav dig o missa en sån sak måste jag säga! Måste ju skryta om mitt nya badrum... Nu för tiden har jag en dusch med inbyggd ryggmassage, ångbastu, bubbelbad o fotmassage! Men av någon konstig anledning skrek jag NEJ rakt ut när sambon ville köpa den. Nu är det min käraste ägodel!
Här har det snöat o regnat omvartannat, men när jag skulle hem från jobbet var det vitt så klart! Hehe, tack snälla du! Måste dock erkänna att mina fötter är inte vackra! Tänkte på dig i alla fall när jag la upp bilden. Att jag dessutom står som en liten flicka som antingen vill ha något spec eller är väldigt kissnödig ( ).....
:) 
:)
Får man be om axlar nästa gång?!
*suckar en anings...*
Fredag, då kan man utan att skämmas lägga ut två bilder?!
Ha en underbar helg!
Puss o kram
Tokigt roligt att se att tråden är vibrerande vid liv