Helkroppstråden
Saknar bilder från dig dock? 
För dig slänger jag alltid upp en bild
Även om det bara blir på fejjan ![]()
Inte så nytt dock, detta är nog ett halvår sen ungefär. Hade en bra hårdag så då var man ju tvungen att knäppa några bilder ![]()

Inte så nytt dock, detta är nog ett halvår sen ungefär. Hade en bra hårdag så då var man ju tvungen att knäppa några bilder ![]()

Får man be om axlar nästa gång?!
*suckar en anings...*För dig slänger jag alltid upp en bild

:)

Tokigt roligt att se att tråden är vibrerande vid liv

Hade jag haft en tiondel av din inre skönhet hade jag varit lycklig!
Hade jag haft hälften av din yttre skönhet hade jag haft det lite lättare i livet 

Åååh, tack vackra du!
Så kameran var nog ovanligt snäll mot mig!
Vad glad jag blev nu! 
Ahhhhh fotbad <3 Sorry men jag nördade loss lite och fotade. Vattenytan såg så jäkla häftig ut när man kör massage. Var dock svårt att fånga.
Men iaf lite fötter till vackra Borka!!
Börjar kallna nu så jag får la hoppa in i duschen snart. Men ack så gott. Varför gör jag inte detta oftare. :-s
Haha, det är nog gränsfall?! Har dock inte ditt nummer kvar... 
Måste ju skryta om mitt nya badrum... Nu för tiden har jag en dusch med inbyggd ryggmassage, ångbastu, bubbelbad o fotmassage!
Hehe, tack snälla du! Måste dock erkänna att mina fötter är inte vackra! Tänkte på dig i alla fall när jag la upp bilden. Att jag dessutom står som en liten flicka som antingen vill ha något spec eller är väldigt kissnödig (