• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • MrGrip
    Neol skrev 2015-03-26 16:06:39 följande:
    Dakotan var svårtrimmad och lät som ett tröskverk. Zundapp skulle det vara! Tungan ute
    Nja...själv hade jag en otrimmad Florida...funkade det med *L*.....men visst
    Zundapp var lite kung !!
  • Neol
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-26 16:18:18 följande:
    hahaha nu känner jag mig lite lätt blåst, så kan man ju förstås göraSolig.....snuskmail på ingång....eeeeeelller........Drömmer
    Det var inte alls meningen att få dig att känna så. Det måste ju såklart vara förklaringen som ligger bakom min tomma inbox att ingen annan förstått det tidigare heller. Bäst jag kollar med FL om min box är tillräckligt stor för att hantera konsekvensen av detta avslöjandet.

Jag skall leta fram en bra kukbild här så att du kan få ett snabbt svar... Oskyldig
  • Neol
    MrGrip skrev 2015-03-26 16:20:26 följande:
    Nja...själv hade jag en otrimmad Florida...funkade det med *L*.....men visst
    Zundapp var lite kung !!
    Florida?? Vad var det? En Yamaha? Minns att jag var avundsjuk på grannen som hade en fräck Yamaha...Men när jag väl blev lite mer i rätt ålder insåg jag att det var lite svårare att hitta trimdelar till den...
  • MrGrip
    Neol skrev 2015-03-26 16:24:05 följande:
    Florida?? Vad var det? En Yamaha? Minns att jag var avundsjuk på grannen som hade en fräck Yamaha...Men när jag väl blev lite mer i rätt ålder insåg jag att det var lite svårare att hitta trimdelar till den...
    *L*...Puch Florida.....det var grejer det...snabb oxå !! *L*
  • Anonym (Milfy)
    Neol skrev 2015-03-26 16:14:42 följande:
    Men Lilla Enhörningen!! Har du verkligen försökö med det. Vad smickrad jag blev.

Min profil kan tyvärr inte vara öppen för det ligger ett jäkla flöde i den som inte går att plocka bort där massa hemliga saker dyker upp för allas beskådan annars. Som mitt bästa kanelbullerecept med mera.

Men jag skall berätta ett knep för alla som läser här. Eller snarare berätta hur man skickar PM till vem som helst som inte är anonym.

1. Tryck på kuvertsymbolen högst upp på sidan.
    2. Tryck på knappen Nytt Meddelande
    3. Skriv in personens användarnamn högst upp.
    4. Skriv det snuskmail.
    5. Klicka på skicka.
    6. Vänta på svar
    7. Vänta på svar
    8. En röd etta tänds över kuvertet
    9. Klicka på kuvertet
    10. Skit också! Någon hade anmält ett inlägg du gjort. Det var från FL.
    11. Vänta
    12. Röd etta
    13. Den jäveln skickade en stor kukbild tillbaks haha...

Nej så skulle det aldrig sluta. Nu vet ni! Det går att skicka även till stängda profiler så länge de inte är anonyma. Ledsen om informationen ställer till det för en del tjejer här....
    Du är grymt klämkäck alltså.
  • Anonym (Första)

Fläktkyld Florida med bortborrad plugg och ställbart munstycke?

• Pillare

Hahaha... okejdå, alla de oanonyma som ogillar mig, lyft upp handen!

• Neol
    Anonym (Milfy) skrev 2015-03-26 16:36:24 följande:
    Du är grymt klämkäck alltså.
    Klämkäck!!?? Det brukar jag normalt sett bara höra om min rumpa, men det kan ju ha spridit sig Flört. Låter inte så sexigt, eller inte alls. Är det inte lite allsångsledare över att vara klämkäck. Måste tuffa till mig. Får prata med Anabolakillen och se om han kan coacha mig lite

Milfy... du är... SKÖN!!
  • Neol
    Anonym (Första) skrev 2015-03-26 16:36:52 följande:

Fläktkyld Florida med bortborrad plugg och ställbart munstycke?

Jaha den var också fläktkyld alltså.. Var det inte det som var haken med dem. Det gick inte att trycka på 70 kubik lika lätt som på en Zundapp...?
  • MrGrip
    Neol skrev 2015-03-26 16:41:13 följande:
    Jaha den var också fläktkyld alltså.. Var det inte det som var haken med dem. Det gick inte att trycka på 70 kubik lika lätt som på en Zundapp...?
    Jepp...det stämmer fläktkyld....största problemet var nog att den var lite klen i ramen (precis som dakotan)....den tålde inte så många hkr.....så som zundappen gjorde med sin ram som var bygd för en 125:a