• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Anabolakillen)

Jag borde fan köra in en bild här, jag är så jävla BIG att jag knappt får plats i kameran på bild

Har visat flera av bilderna här för grabbarna på gymmet, alla har vi skrattat åt vilka fikusar det finns här.

Flera verkar sakna självrespekt här, hur kan man lägga ut så äckliga bilder och göra andra männioskor förbanade.

• Anonym (Milfy)
    Neol skrev 2015-03-26 16:39:30 följande:
    Klämkäck!!?? Det brukar jag normalt sett bara höra om min rumpa, men det kan ju ha spridit sig Flört. Låter inte så sexigt, eller inte alls. Är det inte lite allsångsledare över att vara klämkäck. Måste tuffa till mig. Får prata med Anabolakillen och se om han kan coacha mig lite

Milfy... du är... SKÖN!!
    Du med gubben, men vad du än gör prata inte med Anabola! Jag vill ha dig precis som du är sötnos! Och jo lite allsångsledarvarning på klämkäck ;)
  • Pillare
    Neol skrev 2015-03-26 16:51:14 följande:

Jäklar vilken skön humorserie det skulle kunna bli av din karaktär Anabolakillen. Du borde ta det till SVT. Anabolakillen som dopat bort både hjärna och kulor men verkligen inte kan förstå varför folk inte respekterar honom.

Avsnitt 1: Anabolakillen på finrestaurang: Kan man få pilgrimsmusslorna med en proteinshake och tio hårdkokta  ägg.

Avsnitt 2: Anabolakillen på jämställdhetskurs..

Avsnitt 3: Anabolakillen går på Opera

osv

osv..

Nej tror jag tar den programidén och säljer den själv...

Låter som homosexuell porr..
  • Neol
    Anonym (Milfy) skrev 2015-03-26 16:53:02 följande:
    Du med gubben, men vad du än gör prata inte med Anabola! Jag vill ha dig precis som du är sötnos! Och jo lite allsångsledarvarning på klämkäck ;)
    Mmm vill du ha mig!!?? Nu snackar vi . Känns jobbigt att behöva såra Anabolakillen och göra honom svartsjuk och besviken men jag kan verkligen inte motstå dig såklart
  • Anonym (Lilla enhörningen)
    Neol skrev 2015-03-26 16:51:14 följande:
    Jäklar vilken skön humorserie det skulle kunna bli av din karaktär Anabolakillen. Du borde ta det till SVT. Anabolakillen som dopat bort både hjärna och kulor men verkligen inte kan förstå varför folk inte respekterar honom.

Avsnitt 1: Anabolakillen på finrestaurang: Kan man få pilgrimsmusslorna med en proteinshake och tio hårdkokta  ägg.
    Avsnitt 2: Anabolakillen på jämställdhetskurs..
    Avsnitt 3: Anabolakillen går på Opera
    osv
    osv..

Nej tror jag tar den programidén och säljer den själv…
    hahahaha dagens asgarv! jag skulle garanterat följa den serien!!!
  • Underhill

Heltexttråden :-P

E vi överens så kör vi
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-03-26 17:05:14 följande:
    Bra humör?? kändes som du tappa humöret lite snabbt där i texten! Hahahaha

Ett litet tips...
    Du analabola killen glöm inte leg days på gymmet!! 
    Grrr, jag tappar också humöret om du inte snart lägger upp en bild ;)
  • Pillare
    Anonym (pillllan) skrev 2015-03-26 17:05:14 följande:

Bra humör?? kändes som du tappa humöret lite snabbt där i texten! Hahahaha

Ett litet tips...

Du analabola killen glöm inte leg days på gymmet!! 

Förlåt, det är kanske pga mig.
  • Pillare
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-26 17:19:26 följande:

hahahaha dagens asgarv! jag skulle garanterat följa den serien!!!

Hmmm... Har då redan en som ska följa, ska vi verkligen göra en tv serie?
  • Anonym (pillllan)
    Pillare skrev 2015-03-26 17:32:55 följande:
    Förlåt, det är kanske pga mig.
    Herregud....va glad du känns!! Upp med humöret istället