• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (:) 6)

Åh,vilka fina bilder ni postat, tjejer! Har dock missat enhörningens bilder. :(

Snyggt don1! :)

Nä, "London's calling" , dax och shoppa!

Ha en trevlig helg alla fina här!! :)

• MaryM
    don1 skrev 2015-03-26 23:37:39 följande:

Till dig...

En till V-position, fin du är!
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • MaryM
    kanalltidblibättre skrev 2015-03-26 23:32:12 följande:

Onormalt mycket! Haha. Hur yttrar det sig?

Fina bilder och mage.

Tack :)

Tja.. Jag bara helt enkelt älskar män. förstår män ganska bra tror jag, älskar era kroppar, svårt att förklara :)
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • MaryM
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-27 00:32:17 följande:

& bilden då kanske?  

Så nu har jag lagt ut för hela helgen 

Ha en underbar fredag!

Puss o kram 

Trevlig helg vackra!
  • Mattias39
    MaryM skrev 2015-03-26 22:28:09 följande:
    Hmm är inte så grym på kollage fina Kex, hoppas detta duger
    Hjälp...Vilken mage du har Mary!! Och då menar jag på ett väldigt positivt sätt!!
    Hela du är väldigt fin!! 
  • Mattias39
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-26 23:24:08 följande:
    Får väl stressa fram en av mina sämsta bilder i år i alla fall, men jag skyller på dig, stress o jobb imorgon, så då hinner jag inte. Men här har vi;

Scooter - Maria I like it loud
    Nice ass kexet..!!
    Och läckra klackar! Tungan ute
  • Mattias39
    Anonym (:) 6) skrev 2015-03-27 05:53:43 följande:
    Åh,vilka fina bilder ni postat, tjejer! Har dock missat enhörningens bilder. :(
    Snyggt don1! :)
    Nä, "London's calling" , dax och shoppa!
    Ha en trevlig helg alla fina här!! :)
    Detsamma sexan...!!
    Men shoppa kl 6 på morgonen...?!? Förvånad 
  • Pillare

Jättefina bilder, Mary. Vacker kvinna.
  • Underhill

Härliga bilder på en fin fin kropp :)
    E vi överens så kör vi
  • Underhill
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-27 00:32:17 följande:
    & bilden då kanske? Skäms Tungan ute

Så nu har jag lagt ut för hela helgen Solig

Ha en underbar fredag!
    Puss o kram Hjärta