• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Lilla enhörningen)
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-26 21:09:55 följande:
    Vilken härlig bild, väldigt vacker kvinna! Kyss
    oj, vilken komplimang från självaste quexet. nu blev jag oerhört smickrad. jag har stenkoll på dina fantastiska bilder du oerhört sexiga människa! 
  • killen
    Pillare skrev 2015-03-26 21:06:23 följande:

Efter denna idiotiska perioden idag och nu att jag märker att vissa föredrar ignorera, låt mig försöka använda den demokratiska processen: hur många av er vill att jag ska sticka? Snälla försök med antingen oanonyma konto eller anonyma som ni har användt under en lång period. Tack för ärligt svar allihopa. :)

Nu e jag kille. Men du får gärna va kvar för mig. DU verkar skön. :)

Nu till debatten. De kvinnor som inte vill ha PM från "Pillare" hur svårt e de med att svara ett PM att man inte e intresserad av PM? Så vet han de och förmodligen slutar med just dej. :)
  • Anonym (Quexet)
    killen skrev 2015-03-26 21:01:42 följande:
    Mer för din bild höll så mkt högre klass än min :) det kommer ny låt o bild från Mig snart ;) lovar klassen e bättre ida ;)
    Haha, tack snälla du! Okej då väntar jag med spänning! Flört
    killen skrev 2015-03-26 21:04:59 följande:

Nu har du 2 låtar Quexet. En från Neol och en från pillare ;)

Jajemensan, har båda klara i huvudet! Flört Kommer kanske inte bli sådär jättepoppis efter det, men det kan jag ta!
    Får se om jag får låna kameran av sambon i helgen bara, imorgon jobbar jag heldag igen. Obestämd
    Mattias39 skrev 2015-03-26 21:05:27 följande:
    Ingen risk!!
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-26 20:53:05 följande:
    Haha, så svårt är det inte, kom på en låt som på ett eller annat sätt passar till bilden! Tungan ute 
    Hmm, jag har en komediversion på en gång, vet dock inte om den är så uppskattad! Flört Får se om jag får låna kameran av sambon i helgen så kanske jag lyckas få ihop något. KyssTack snälla du, det finns inte mycket bättre än snygga skor! Kyss

Nja...NÅGOT bättre finns det kanske...Men det står högt på listan

Några få, men dom är inte många! Solig Tur att man har samlat på sig ett gäng under åren! Kyss

• killen
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-26 21:15:30 följande:

Haha, tack snälla du! Okej då väntar jag med spänning! Jajemensan, har båda klara i huvudet!  Kommer kanske inte bli sådär jättepoppis efter det, men det kan jag ta!

Får se om jag får låna kameran av sambon i helgen bara, imorgon jobbar jag heldag igen. Några få, men dom är inte många!  Tur att man har samlat på sig ett gäng under åren! 

Tror du kommer bli ännu mer poppis på FL iaf. Men nu när de önskat låtar/bilder får du la hämnas o ge dem bilder :p

behöver du hjälp med låtar så hojta till så smsar jag tips :p
  • Peter123
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-24 20:09:36 följande:

Jag hade lite sol hemma imorse! Solig

Åhh, het, het, het!! Sååå nära att få se string rumpan men endå så långt ifrån Flört
  • MaryM
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-26 21:04:38 följande:

Vilken underbar bild! Tack det samma! Lika vacker som vanligt ser jag! 

Tack vackra du :)
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (Quexet)
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-26 21:12:35 följande:
    oj, vilken komplimang från självaste quexet. nu blev jag oerhört smickrad. jag har stenkoll på dina fantastiska bilder du oerhört sexiga människa! 
    Tyvärr kan jag inte säga samma sak, då jag bara lyckats se en otrolig bild från dig. Obestämd Lite orättvist kan jag tycka O vilken komplimang sen Skäms blir ju alldeles generad! Men stort tack, det värmer lite mer när en underbart vacker kvinna ger en komplimang! {#emotions_dlg.flower}
    Peter123 skrev 2015-03-26 21:27:48 följande:
    Åhh, het, het, het!! Sååå nära att få se string rumpan men endå så långt ifrån Flört
    Haha, tack snälla du! Solig

• MaryM
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-26 09:02:51 följande:

Fortsätter på musiktemat med "These boots are made for walking"

Omfg! Baaaaabe! Blir helt jävla lesbisk här. ska vi dumpa alla killar och bara mysa du och jag? ;)
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Pillare
    killen skrev 2015-03-26 21:14:30 följande:
    Nu e jag kille. Men du får gärna va kvar för mig. DU verkar skön. :) Nu till debatten. De kvinnor som inte vill ha PM från "Pillare" hur svårt e de med att svara ett PM att man inte e intresserad av PM? Så vet han de och förmodligen slutar med just dej. :)

Tack lillebror! Jag ville se hur många det finns men ingen vågar svara. Jag antar reaktionen blir likadan om jag frågar vem som vill att jag ska stanna. Demokratin funkar förmodligen inte.
  • killen
    Pillare skrev 2015-03-26 21:41:40 följande:

Tack lillebror! Jag ville se hur många det finns men ingen vågar svara. Jag antar reaktionen blir likadan om jag frågar vem som vill att jag ska stanna. Demokratin funkar förmodligen inte.

Hoppas bara de fick hjälp på traven att skicka dig ett pm. :)

Jobbigt när de går ut anoymt me påhopp bara!