• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • MaryM

Anton och Celine, så himla vackra.

Trevlig kväll och natt alla.

She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Pillare
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-31 22:39:23 följande:

åh, vilken komplimang, nu blev jag glad!?.brukar oftast få motsatta reaktionen?.och skrämma iväg "folk" med min totala trygghet i mig själv och den jag är. 

Det är varken trygghet eller bra självförtroende som 'skrämmer bort' mig, utan faktiskt om kvinnan verkar vara en 'bitch' (mot mig eller rätt allmänt). Du verkar inte vara en sån, i alla fall. :)
  • killen
    MaryM skrev 2015-03-31 22:40:06 följande:

De samma MaryM och fina läppar :)
  • Pillare
    MaryM skrev 2015-03-31 22:40:06 följande:

Godnatt Mary, sov gott. :)
  • Tyler
    åh, vilken komplimang, nu blev jag glad!?.brukar oftast få motsatta reaktionen?.och skrämma iväg "folk" med min totala trygghet i mig själv och den jag är. 
    Beklagar att du gjort dem erfarenheterna, säger ganska mycket om en människa om den blir ivägskrämd av det faktum att någon är trygg i sig själv. Jag (som ibland känner mig trygg i mig själv, men ibland motsatsen) upplever det mer som inspirerande och jävligt häftigt.
  • MaryM

Jag säger som Elin i Fucking Åmål: vet du vad noll gånger noll är? Det är så mycket jag bryr mig om vad folk snackar för jävla skit.

Själv är jag tyvärr osäker ganska ofta, skulle hellre vara som du :)
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Pillare
    MaryM skrev 2015-03-31 22:46:35 följande:

Jag säger som Elin i Fucking Åmål: vet du vad noll gånger noll är? Det är så mycket jag bryr mig om vad folk snackar för jävla skit.

Du verkar vara rätt så säker faktiskt.. :-/
  • blixtmannen
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-31 21:33:02 följande:

här kommer nästan en repris?.

Du får inte ta bort bilderna så fort. En så pass snygg kvinna som du vill jag ju inte missa.
  • Anonym (Lilla enhörningen)
    Tyler skrev 2015-03-31 22:43:44 följande:
    Beklagar att du gjort dem erfarenheterna, säger ganska mycket om en människa om den blir ivägskrämd av det faktum att någon är trygg i sig själv. Jag (som ibland känner mig trygg i mig själv, men ibland motsatsen) upplever det mer som inspirerande och jävligt häftigt.
    MaryM skrev 2015-03-31 22:46:35 följande:
    ahh men gullisar då! har nästan fått för mig att det inte är socialt accepterat att en tjej är självsäker och 110% nöjd med sin person…..kör vidare på mitt trygga ödmjukt självsäkra spår.