• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Pillare
    Anonym (Late) skrev 2015-04-01 10:27:22 följande:

Alltså! Så mycket fina människor :-*

• MaryM
    Celines Essence skrev 2014-08-11 08:38:02 följande:

Tänkte bjuda på en bild...Jag, omfamnad av en underbar man...De armarna...

Omg Åh wow. Och speciellt när man vet hur underbara ni är. Jag tyckEr för övrigt att byxorna är Sexiga även om jag tittade mest på armarna.. Och på dig Celine :)
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • blixtmannen
    Anonym (Late) skrev 2015-04-01 09:02:52 följande:

God morgon, dags att starta dagen :)

Tack för kommentarerna på nattens bild :-*

Jävlar va läcker du är. Vilken kropp
  • Anonym (ensamflicka)
    Celines Essence skrev 2015-04-01 10:04:47 följande:

Vackra ensamma flicka ...Så härligt att se dig 

Känner mig lite hedrad av att få konplimanger av dig :*
  • Pappman
    Anonym (Late) skrev 2015-04-01 09:02:52 följande:

God morgon, dags att starta dagen :)

Tack för kommentarerna på nattens bild :-*

Åh jag älskar dina tuttar!

Är de singlar eller kan man lägga in en tät?:)
  • Anton Chigurh
    HjärtaCelines EssenceHjärta skrev 2015-04-01 09:50:38 följande:
    Nu gillar jag ju Anton i camobyxor . Jag har faktiskt två par själv.Jag har visat en av dem här i HKT en gång , men eftersom jag är lite rädd om min anonymitet så skippar jag det.... Nu har faktiskt Anton andra byxor också, men han har alltid så mycket bråte med sig när han ska någonstans, så han gillar fickorna.

Han skulle egentligen behöva en handväska Flört

Men ...Jag får väl fota honom i jeans någon gång... För er skullFlört
    ...och angående innehållet i byxorna så skulle du bara vetaDrömmer.Jag har min favoritleksak där inne FlörtDrömmer
    I väntan på att jag fotar honom i jeans ,så får ni en ny bild, där byxorna inte syns lika mycketSkrattande
    Jo, och som du vet Gumman, så har jag grejer på gång, någon av nedanstående tror jag blir ett utomordentligt bra val. Speciellt den översta är en väldig vacker och lämplig accessoar. 

Och förresten, så är jeans djävulens påfund, men har du lovat. Så har du. Det blir till att kränga på mig dom blå och fota mig med den MEST UNDERBARA KVINNA som gud har skapat. Någonsin.blowkiss

Och vilka härliga kommentarer från så många UNDERBARA människor, ni är bara så helvetes gulliga, och, ni är så många att tacka för era kommentarer.....vilket jag har svårt att hinna med, men Hjärtamin kvinnaHjärta har iaf tackat för ert uppmärksammande av materialet hon lägger upp. Jag får hålla mig till ett kollektivt TACK allihopa, ni är bara för jävla goa. 

EN RIKTIGT STOR KRAM till er......gervais.gif

Typ imorrn då.

//Anton

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • MaryM
    Anton Chigurh skrev 2015-04-01 13:59:59 följande:

Jo, och som du vet Gumman, så har jag grejer på gång, någon av nedanstående tror jag blir ett utomordentligt bra val. Speciellt den översta är en väldig vacker och lämplig accessoar. 

Och förresten, så är jeans djävulens påfund, men har du lovat. Så har du. Det blir till att kränga på mig dom blå och fota mig med den MEST UNDERBARA KVINNA som gud har skapat. Någonsin.

Och vilka härliga kommentarer från så många UNDERBARA människor, ni är bara så helvetes gulliga, och, ni är så många att tacka för era kommentarer.....vilket jag har svårt att hinna med, men min kvinna har iaf tackat för ert uppmärksammande av materialet hon lägger upp. Jag får hålla mig till ett kollektivt TACK allihopa, ni är bara för jävla goa. 

EN RIKTIGT STOR KRAM till er......Typ imorrn då.

//Anton

Lol, Anton, vi vill se dig i enbart den guldiga handväskan. Pretty please?
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Pillare

Hahahaha.... Anton och Celine, ni är bara så underbara.. :)

• Pillare
    Anonym (rnr) skrev 2015-04-01 15:40:25 följande:
    ;)

Fin bild, mepetite. Önskar bara man kunde se utan händerna som blockerar. :)