• WarPigs

Helkroppstråden

Beverly Marsh skrev 2015-04-23 23:05:18 följande:

Äsch för min del får du fylla tråden med hur mycket text som helst :) Står väl ingenstans i ts att man inte får prata här? ;)

Håller med dig. Lite samtal håller tråden igång när det är bilderna.
  • hellothere87
    Beverly Marsh skrev 2015-04-23 23:05:18 följande:

Äsch för min del får du fylla tråden med hur mycket text som helst :) Står väl ingenstans i ts att man inte får prata här? ;)

"du" Drömmer. Vi som inte hänger i denna tråd 24/7 får det riktigt bökigt när vi skall hålla på och bläddra 10 sidor mellan varje bild, eftersom allt därimellan bara är rent OT. Det är gulligt att ni har sånt engagemang i att smickra gång på gång, men det blir bara riktigt urvattnat tillslut. Det räcker med en kommentar, jag lovar.
  • NyttNamn

Kikar in en sväng och säger hej ???? 

Pour some sugar on me...
  • mrcool
    NyttNamn skrev 2015-04-23 23:18:47 följande:

Kikar in en sväng och säger hej ???? 

Hej snygging
  • Beverly Marsh
    hellothere87 skrev 2015-04-23 23:17:45 följande:
    "du" Drömmer. Vi som inte hänger i denna tråd 24/7 får det riktigt bökigt när vi skall hålla på och bläddra 10 sidor mellan varje bild, eftersom allt därimellan bara är rent OT. Det är gulligt att ni har sånt engagemang i att smickra gång på gång, men det blir bara riktigt urvattnat tillslut. Det räcker med en kommentar, jag lovar.
    Även om jag är online typ 24/7 hänger jag inte heller överdrivet mycket just i denna tråden, men tycker inte det är något problem att bläddra Glad Men använder man mobilen kan jag förstå att det blir lite bökigt. Jag är mer en dator-tjej!

Kexet är ju en av dom som faktiskt håller igång tråden så jag tänker inte klaga om hon går lite offtopic Flört

Men lägg upp en bild då vettja? Drömmer
  • Beverly Marsh
    Anonym (Angie) skrev 2015-04-23 22:18:44 följande:
    Kvällstuttar
    Fint!
  • Beverly Marsh
    Anonym (Quexet) skrev 2015-04-23 19:33:48 följande:
    Segt att ta sig ur sängen imorse... Men tillslut kom jag upp i alla fall. Solig

Hoppas alla haft en underbar torsdag! Kyss
    Väldigt fin bild på dig! Som alltid Glad
  • Beverly Marsh
    straight arrow skrev 2015-04-23 08:11:26 följande:
    God morgon!
    Måste säga att jag gillar bilder med lite kläder på Glad Snyggt!
  • hellothere87

Inte lika roligt misstänker jag. But hey, det var du själv som frågade ;)
  • Mysigast
    hellothere87 skrev 2015-04-23 23:17:45 följande:
    Även om det är en bild-tråd måste det väl få finnas lite utrymme för insidan också?