• Anonym (kk)

Helkroppstråden

Finns det nån kvinna som vill träffas IRL

• Anonym (Lilla fågel Blå)

Trevlig lördag på er, fina människor. :)

• Jonte71
    Anonym (Quexet) skrev 2015-04-23 19:33:48 följande:

Segt att ta sig ur sängen imorse... Men tillslut kom jag upp i alla fall. Solig

Hoppas alla haft en underbar torsdag! Kyss

Det såg lockande ut där i sängen, hade gärna krupit upp bakom dig där!Oskyldig
  • straight arrow
    Anonym (Lilla fågel Blå) skrev 2015-04-25 19:12:02 följande:

Trevlig lördag på er, fina människor. :)

Vackert, lilla fågel...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow

God morgon, och skön söndag på er...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Anonym (Late)
    Borkason skrev 2015-04-25 10:29:21 följande:

Bjuder på en bild på min födelsedag!
    Hoppas ni alla får en bra lördag :)

Önskar mig många vackra kvinnofötter i födelsedagspresent ;)

Tjusigt och grattis på födelsedagen

Hur vet man om man har fina fötter nog att lägga upp, tyckte det var svårt att få bra bilder men här har du en iaf
  • Djupsinnig
    Anonym (rnr) skrev 2015-04-26 12:48:25 följande:

Solsemester <3

Det finns stunder i livet när man är lite extra tacksam för hur vackert ett ögonblick kan vara.

Precis just nu är du ett sådant ögonblick. Tack för det
  • retsiger

Quexet, om du någonsin behöver hjälp med att ta av de skorna ställer jag mer än gärna upp. Jag misstänker att jag skulle kunna ställa upp på mer än det också om du ber mig snällt. Eller ger mig en direkt order... Jag hoppas du vet hur magiskt fin du är att titta på och mysig att läsa kommentarerna av. Många, många sondagskyssar till dig, underbara kvinna!

Puss!

• straight arrow
    Anonym (rnr) skrev 2015-04-26 12:48:25 följande:

Solsemester <3

Härligt det ser ut!