Helkroppstråden
Eftersom jag har kapat tråden med en massa text blir jag väl kanske skyldig en bild också. Så till alla kända o okända människor där ute (jäkla Linus... )
Here we go!
Trevlig helg gott folk!

Eftersom jag har kapat tråden med en massa text blir jag väl kanske skyldig en bild också. Så till alla kända o okända människor där ute (jäkla Linus... )
Here we go!
Trevlig helg gott folk!
Lika läcker bak som fram du är het
Here we go!
Trevlig helg gott folk!
Tack underbara du! Underbart gånger två! Bilden o söndagsmys!
Om Djupsinnigs kropp hade kunnat förskrivas på recept hade den kvinnliga delen (och rätt många män) av befolkningen mått mycket bättre.
Lycklig den som får krypa där du är så skön
quote=75365975][quote-nick]Anonym (lips) skrev 2015-05-30 06:58:00 följande:[/quote-nick]
Kastar upp ett litet ögongodis så här en tidig lördag [/quote]
Lycklig den som får krypa där du är så skön
quote=75365975][quote-nick]Anonym (lips) skrev 2015-05-30 06:58:00 följande:[/quote-nick]
Kastar upp ett litet ögongodis så här en tidig lördag
[quote=75366137][quote-nick]andyman02 skrev 2015-05-30 08:35:48 följande:[/quote-nick][/quote]
Sängfrukost är alltid trevligt! speciellt med fint sällskap
Välkommen!
Here we go!
Trevlig helg gott folk!