Anonym (Mr Kaponjär) skrev 2015-05-24 19:09:38 följande:
Tragiskt att jag skulle hamna mitt i centrum för ett viktigt ämne och man satt ner foten för det är inte är okej med barn på bilder här i tråden.
Men jag kan lugna dig. Jag är extremt ful, har en personlighet som en sten och det jag gillar och uppskattar är.
Humor, givmildhet, en personlighet som får polarisarna att smälta, etik och moral och en person som är älskvärd, med andra ord är jag bara skräp. En bild, ett bröst, en bak är inte en person det är rätt intetsägande egentligen hur en person ser ut.
Är du på det klara vad jag gillar nu? Menar så du inte ska kasta mer skit på mig. Sen kan du ju dömma mig och min föredetta närvaro bäst du vill, men uppenbarligen har du minst varit här lika mycket som mig då du haft koll på mig.
Ja sen en annan sak, trådens syfte har åtminstone förut varit att dom som lägger upp bilder får en positiv feedback av andra, bli sedda och uppskattade för det och dom är. Ber så mycket om ursäkt att jag har varit osvensk i min framtoning och inte suttit bitter och bara blängt utan försökt ge positivt energi med skoj och stim med en flirtigframtoning.
Nej nu kryper jag under min sten igen. Tack Jossan för dina värmande ord.
Samma person eller någon ny? Pma mig är du snäll :)