• Dress

Helkroppstråden

nuärdetnog skrev 2014-05-09 16:46:24 följande:
    Har aldrig varit otrevlig. Dock anser jag och många med mg att fl inte är ett forum för sexbilder m.m. Om ni hade använt tråden som den skulle dvs visa våra kroppars olikheter, inte hålla på att visa bröst, kön, oani osv hade jag inte brytt mig. Desutom har ni en sluten tråd, håll på där. Eller gå nånannstans som tillåter rena sexbilder. Jag har vart tvungen att sätta filter på FL så inte mina barn riskerar att komma in här. Det känns ju knappast rimligt på vad som skall vara en familjesite.
    Tråden ligger under "sex och sånt". Inte ett forum jag hade tillåtit mina barn finnas i. Men det är ju upp till var och en förstås. I mina ögon är sexiga bilder inte något fult. Jag tycker det är vackert. Och ingen har visat kön eller onani här vad jag har sett. FL har dessutom MASSOR av olämpliga trådar för barn. Skulle råda dig att styra in dina barn på forum som har ett mindre vuxet klientel. (Kan ju vara lurigt menar jag.)

Den positiva sidan med Helkroppstråden är att alla varianter av kroppar får synas och får positiv feedback. Meningen är ju att det ska vara en feel good-tråd. Detta missbrukas ibland av människor som vill förlöjliga och sprida galla över de som vågar lägga upp bilder. Det är synd. Jag tror att det gör att många inte vågar lägga upp bilder som kanske skulle vilja.

Själv har jag fått en helt ny syn på min kropp efter att ha fått positiv respons på hur min kropp ser ut. Eftersom jag av naturen alltid varit magerlagd har jag haft stora komplex för utstående höftben, nyckelben och knän och inte velat visa mig i badkläder på strand och i badhus t ex. Nu känner jag mig mycket tryggare och nöjdare med min kropp! Det finns både kvinnor och män som tycker det är vackert också med små bröst och synliga höftben! Förlösande verkligen! Så för mig personligen har tråden varit en stor tillgång.

Hoppas du kan se vinsten med tråden så som jag och många andra med mig gör.
    Trevlig helg! {#emotions_dlg.flower}
  • Dress
    Nymulen skrev 2014-05-09 17:07:39 följande:
    Oh så bra du formulerar det många av oss vill säga. Puss o kram Dress. Och en pokal och ett fång fina blommor. 
    Tristan69 skrev 2014-05-09 17:08:53 följande:
    Amen!
    Anonym (l.c) skrev 2014-05-09 17:11:46 följande:
    Movit skrev 2014-05-09 17:25:47 följande:
    Det där min vän var facit! Ett svar som genomsyrar vad syftet med denna tråd är! Fantastiskt skrivet Dress!{#emotions_dlg.flower}
    Tack finaste ni! {#emotions_dlg.flower}

• Dress
    Kattpappa08 skrev 2014-05-09 17:28:03 följande:
    Dress och alla ni andra snygga brudar...tack för era snygga och sexiga bilder. Ni har gjort min tråkiga vecka så mycket bättre Solig {#emotions_dlg.flower}

Synd att jag är så jävla fet. Skulle vilja ger er något i gengäld.
    Meeen! Nu pratar du ju tokigt! Vi ska ju visa alla slags kroppar! Det finns säkert något som du tycker är ok. Kan vara enklare att börja med en detalj. Fötterna till exempel Flört Eller en arm. Eller bröstet. Benen... Listan kan göras lång. Behöver ju inte vara en helkroppsbild.

Heja på! You can do it! Skål
  • Dress
    Tristan69 skrev 2014-05-09 17:34:56 följande:
    Sorgligt att du måste använda dig av sådana kommentarer för att framför din åsikt.
    Anser du att personangrepp av det slaget stärker din ställning?
  • Dress

Igår var det en person som tyckte att våra bilder blir så lika eftersom vi mest fotar i sängen eller spegeln. Han saknade inslag från naturen eller offentliga miljöer... Så här en bild från mig på tåget (toan). Fler som antar utmaningen? ;)

Och trevlig lördag allihop!

• Dress
    Lahall skrev 2014-05-10 16:05:59 följande:
    Det tåget skulle man åkte med
    Flört Ja vilket åkte du med? 
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-05-10 16:06:52 följande:
    Haha...det trodde jag inte!Skrattande
    Wow Dress...nu har du slagit nya höjder...vilken härlig bild, vilken härlig kvinna...!{#emotions_dlg.flower}
    Hatten av!Flört
    Man får inte roligare än man gör sig Flört Tänk att jag kunde överraska självaste hårdnackade Kaponjär! Det känner jag mig nöjd med Tungan ute

• Dress
    Nymulen skrev 2014-05-10 16:18:11 följande:
    Kul du är Dress! Och sexig. Och jag är givetvis med på utmaningen. 
    Och du springer fram i ledningen med den härligaste bilden hittills! Tungan ute{#emotions_dlg.flower}
  • Dress
    Lahall skrev 2014-05-10 16:21:37 följande:
    Tyvärr så åkte jag inget tåg och även om jag hade så va du ju inlåst på en toalett
    Ha ha! Jo... jag har inte för vana att blotta mig i sittvagnen på tåget Cool
    (Iaf inte sedan jag ammade för en himla massa år sedan, då fick man ju plocka fram brösten på de mest oväntade ställen...)
  • Dress
    Nymulen skrev 2014-05-10 16:26:09 följande:
    Springer.... nja. Kastade mig i i gräset och njöt av solskenet Solig
    Men tack. Jag tror det var ett gott betyg jag fick av dig. Skål{#emotions_dlg.flower}
    Jo det var absolut högsta betyg! SoligSkål
  • Dress
    NyttNamn skrev 2014-05-10 16:31:06 följande:
    Antar utmaningen!  Och lägger in en trio i fjällmiljö..Kyss
    Men OMG kvinna vad läckert! GladSkål 
Svar på tråden Helkroppstråden