• Dress

Helkroppstråden

Ronga skrev 2014-05-15 10:30:27 följande:
    Åå nomnomnomnommmm dress!!! GODING! 
    Tack vännen Solig
    Vadedethär skrev 2014-05-15 11:49:25 följande:
    Så fin du är!!????
    Har precis upptäckt det här o är så fascinerad över alla människor som delar med sig..
    Tack! Ja, det är en konstig företeelse. Inget jag någonsin trodde jag skulle göra Skrattande Men det har varit utvecklande! Fått en helt ny jagbild av mig själv både utanpå och inuti. Man tror man känner sig själv... Spöke

• Dress
    NyttNamn skrev 2014-05-15 12:21:14 följande:
    Skrubbning på ryggen, nån frivillig??
    DrömmerTungan ute
    Snygging! Jag tror jag överlåter skrubbandet åt någon av de heta karlarna här FlörtSkål
  • Dress
    Vadedethär skrev 2014-05-15 13:29:21 följande:
    Dress, personlig utveckling e väl alltid bra. Jag tolkar det som att du fått ut mycket positivt av det här, kan tänka mig att det är en ordentlig självförtroendehöjare att få så många fina kommentarer. Kanske man rentav måste testa själv..?!
    Tycker jag absolut att du ska göra SoligSkål
    Självförtroendehöjande vet jag inte precis, men kan nu se min kropp med andra ögon, och kan känna mig nöjd med den på ett nytt sätt. 
  • Dress
    Mattias39 skrev 2014-05-22 09:49:47 följande:
    Åh.. synd att dom åker på....älskar annars när du kör en un-Dress.... smile5.gif
    Men jäklar så snyggt och läckert!! Vill du ha sällskap i solen? smile2.gif
    Japp. Helt ensam idag. Kom du Flört
  • Dress
    Anonym (Snygg BH) skrev 2014-05-22 09:53:41 följande:
    Jag gillar BH'n. Snygg BH på en snygg kropp!
    Tack Solig
  • Dress
    Mattias39 skrev 2014-05-22 09:54:37 följande:
    Vet iaf en som vill se rygg.... smile1.gif
    Två! Jag med! *viftar ivrigt med handen upp i luften* Tungan ute
  • Dress
    Anonym (Pirat) skrev 2014-05-22 10:03:22 följande:
    Mitt första och antagligen sista besök här: En bild som ursprungligen postades i ett spelforum, som svar på en ganska omogen kommentar. Därav "rekvisitan", men den kan vara här ändå. Glad
    Ha ha! Underbart! Skrattande
  • Dress
    Nymulen skrev 2014-05-22 10:06:31 följande:
    Du är skyldig mig en kopp kaffe för varje bild du är med på. Du får mig att spilla ut min kopo hela tiden. Shit va tuff brud!
    Men Mulen! Du behöver kolla upp dina reflexer tror jag bestämt Flört Börjar väl bli några koppar nu? Tungan ute
  • Dress
    Nymulen skrev 2014-05-22 10:12:21 följande:
    Ser reflexen som ett friskhetstecken. Räknar kopparna på ett block här Flört
    Ordning och reda Flört Börjar det bli dyrt? Eller vågar jag lägga upp fler bilder i tråden tro? Spöke
Svar på tråden Helkroppstråden