Helkroppstråden
Efter att ha spammat tråden ett tag får jag väl lägga in en bild också.
Efter att ha spammat tråden ett tag får jag väl lägga in en bild också.
Hej hej...slänger in mina pattar här ;)
Ha en bra varm dag.
Arbetets väggar och lampor gav inte det mest smickrande skenet att fota i men en bild får väl slinka in här
Tack! Vilken fin mage du har! Det spelar ingen roll vad du har för sken när du fotar, det blir vackert i alla fall! Tisdagstuttar, temat för dagen? Oj, wow vilka bröst! Hade jag bara haft hälften hade jag varit nöjd! Jättefina! Tack vackra du! Tack snälla du! Härliga bilder!
(måste dock fråga om det var med mening du visar lite mer på den övre bilden??) Om det var mig du menade så tackar jag ödmjukast!
För er som undrar är det de här som kallas push-up!
Har följt tråden ett tag och kommit fram till att jag inte är
- lätt bi
- bi
- bög
- eller kan tänka mig sex med en x man i sängen
Är själv man och kan inte tänka mig ngt fulare än att titta på en naken man i badhuset eller en man på stranden med badbyxor eller shorts på !
Själv är jag lite lönnfet, just nu mkt solbränd, men inte fan är jag snygg !!
Ja, jag angriper den manliga varelsen på jorden som att vara ful.
Därför blir jag så förvånad när kvinnor kommenterar en mans kropp som
så otroligt attraktiv.....
Behöver ingen kommentar på mitt inlägg, är just en kommentar för mannens kropp och ett inlägg om mannens kropp.
Kommer inte att svara på ngr kommentarer och dra igång ngn diskussion.
Ni kvinnor är så sexiga och vackra på bilderna och vilken del av kroppen ni än visar upp så är det så snyggt och sexigt.Men vad tusan vill ni se på hos en kille?Vi har ju varken snygga ben eller bröst utan bara en hårig pung och en kuk.Lite fantasilöst.Några önskemål?
Män kan väl visst vara snygga. Även om jag inte attraheras av män kan jag tycka de ser snygga ut.
Likadant som att jag tycker nästan alla kvinnor är vackra kan jag tycka män är det också.
Man måste bara bortse från sina egna homofobiska tankar och öppna sinnet och se kroppen som en kropp. Inte manlig eller kvinnlig.
Mitt bidrag för dagen..
Mitt bidrag för dagen..