• Narden

Helkroppstråden

Härligt att se på morgonen.

Tack

Anonym (Kurvig 2) skrev 2015-07-09 09:24:41 följande:

God morgon!

Detta var inte heller fel att få vakna till.

[quote=75507271][quote-nick]Gladatjej skrev 2015-07-09 08:57:04 följande:[/quote-nick][/quote]
  • HäckHäxan

Men jäklar vad snygga kroppar ni har hela högen.

Själv blev jag sugen på en burk kardemumma såhär på morgonkvisten!

• eyeq
    Gladatjej skrev 2015-07-09 08:57:04 följande:
    Du är sååå vacker.Tack för ögongodiset!
  • Gladatjej

Jag måste tyvärr ta bort min bild! Fick PM från en idioter!!!! Jag posta naken bild och vad det betyg inte att jag måste vill knulla!!! Och jag är inte svensk och kan inte skrev så bra det vet jag!!!! Tack för att du sade till mig att jag måste lära mig skriver svenska!! Känns så ledsen av detta!! Jag kan inte posta bilder för att jag är inte svensk eller!!!!!!!!!!!!!? Tack!

• Narden

Klart du ska posta bilder.

Tråkigt om någon ska hålla på sådär. Om någon måste bry sig så mycket är de kanske bara avundsjuka.

Gladatjej skrev 2015-07-09 10:36:06 följande:

Jag måste tyvärr ta bort min bild! Fick PM från en idioter!!!! Jag posta naken bild och vad det betyg inte att jag måste vill knulla!!! Och jag är inte svensk och kan inte skrev så bra det vet jag!!!! Tack för att du sade till mig att jag måste lära mig skriver svenska!! Känns så ledsen av detta!! Jag kan inte posta bilder för att jag är inte svensk eller!!!!!!!!!!!!!? Tack!

• cola89

Tråkigt med trångsynta människor...bry dig inte om vad de skrev. Är bara en idiot.

Posera hur möe du vill och så

Kram

• Gggs
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2015-07-09 09:24:41 följande:

God morgon!

Sexigt ;)

• Anonym (Late)

Fina kommentarer som vanligt från fina människor :-*

Här kommer dagens bilder, rätt oskyldiga men på jobbet finns inte utrymme för så mycket mer

• Narden

Morgon tutte är bra tutte

cola89 skrev 2015-07-09 10:25:48 följande:

Morgon tutten är framme hihi